פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מערכת ישיבה - סלון מדגם ליסבון נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
לישנסקי 18 ראשל"צ כתובת:
ראשל״צ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 27/12/08 רכשנו מסניף ראשל״צ של שומרת הזורע ממנהל הסניף מר מוטי אטאס סלון דמוי עור מדגם ליסבון המכיל ספה דו מושבית וספה תלת מושבית תחת מספר הזמנה3304227.
לפני כמה חודשים, נתגלו בספות קרעים, חתכים וקילופים במקומות שונים, המעידים על בעייה מהותית ואמיתית במערכת הישיבה. לאחר שלא נעננו במחלקת השירות, אשר יש לציין את רמת השירות הנמוכה והירודה מצידם וכמו כן נתקלנו בתשובות רפות ולא מקצועיות ממנהל הסניף בראשל״צ, מר מוטי אטאס, אשר התאמץ וממשיך להתאמץ בכישרון רב יש לציין לא לסייע ולא לערב גורמים אחראיים בחברה על מנת שיעמדו מאחורי המוצר הפגום שסופק לי ועל מנת להגיע לפיתרון הולם והוגן. הציפיות מחברה בסטנדרט של שומרת הזורע (כך חשבתי לפחות), היו להקשיב ולתת מענה הוגן ואמיתי על מוצר פגום שסופק ללקוח, שכן לא ייתכן שמערכת סלון משומרת הזורע תראה כמו שהיא נראית כרגע אצלנו בסלון, מרופטת בלויה וקרועה.
לאחר פניות חוזרות ונשנות, טלפונים ובקשות, הוצע לנו על ידי שירות הלקוחות לרפד את הסלון במחיר של כמעט 3,000 ש״ח. כמובן שלאחר שחקרתי והתעקשתי, הוסבר לי שהבד שממנו מורכב הסלון שלי אינו מיוצר או משווק עוד, ברור לכולנו מדוע, כמו כן מקריאה בתלונות נוספות בפורום זה, אני מבין שאינני הלקוח הפגוע היחידי ממוצר פגום זה ומהשירות הנרפה, המעליב והמזלזל של שומרת הזורע.
ברצוני לציין שאין בכוונתי להוציא שקל נוסף מכיסי ולהשקיע מעבר למה שכבר שולם בהוספת טלאים על טלאים שונים ומשונים.
הציפייה היחידה שלי מהחברה על מנת לפתור את הסוגייה היא שהחברה תיקח אחריות ותעמוד מאחורי המוצר הפגום שסופק לי וותעמיד פיצוי הוגן והולם בצורת זיכוי מתאים על מנת שאוכל לרהט מחדש את ביתי.
כספי סוג הנזק :
קבלת זיכוי כספי בהסכמתי להשבת הנזק פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי חיימוביץ מנהלת ש שם ותפקיד:
רשת "שמרת הזורע" וכחלק מאמנת השירות מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה תוך שימת דגש רב על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים תחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות. פנייתך תשוב ותידון במחלקת השירות תוך התייעצות עם הנהלת החברה. תגובה:
חרף העובדה שתמה תקופת האחריות, החברה תישא בחלק מעלויות החלפת הבד ובימים הקרובים מחלקת שירות הלקוחות תיצור עימך קשר אודות סכום ההשתתפות העצמית שלך בהחלפת הבד. כאן המקום לציין, כי רבות הדרכים להיווצרות פגמים בבד לאחר מספר שנות שימוש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה