פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איחור במועד אספקה שמרת הזורע נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏27 ‏דצמבר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום,
רכשנו בתאריך 27/12/11 מיטה ומזרן. בהזמנה נכתב זמן אספקה 47 ימי עבודה.
כמה ימים לפני שזמן האספקה נגמר התקשרנו לסניף בבאר שבע כי לשאול מתי יסופקו המוצרים. אמרו שהם מוכנים ויתקשרו בהקדם על מנת לתאם אספקה. מאחר שעבר ימי האספקה ביקשנו לבטל את העיסקה , מאז שביקשנו לבטל התקשרו פעמים ממחלקת האספקות ורצו לתאם אספקה ואמרנו שאנחנו לא מעוניינים, בנוסף אמרו שאינם יכולים להבטיח שהמוצר יגיע בשבועיים הקרובים.
במקביל ביקשו שנשלח בפקס בקשה לביטול עיסקה הפקס נשלח ב06.03.2012 והתקבל! ווידאנו מול המנהלת סניף בבאר שבע שאכן קיבלה את הפקס.
היא אמרה שעד ה-12.03.12 מקסימום נקבל תשובה, בתאריך זה התקשרה נציגה מהסניף בטענה שלא קיבלו את הפקס, לאחר ששלחתי שוב את הפקס ושוב בדקנו שהפקס הגיע נאמר לנו על ידי נורית הנציגה שהיא תחזיר לנו תשובה וכמובן שלא חזרו אלינו.
יום למחרת בתאריך 13.03.2012 התקשרו ב7:30 בבוקר מההובלה ואמרו שהם בעיר ורוצים לספק את המוצר. אף אחד לא תיאם איתנו אספקה (מה גם שבשעות אלה יוצאים לעבודה ואף אחד לא בבית) .
זמן קצר לאחר מכן ירון סמנכ"ל מכירות התקשר ( חבל שלאחר כל כך הרבה זמן ) ואמר שתיאמו איתנו אספקה ולא האמין לנו שאמרנו שאף אחד לא תיאם.
כל ההתנהלות מולם רצופה שקרים, זה מאוד מתסכל שאין עם מי לדבר , אף אחד לא התייחס לטענות שלנו .
חשוב לי לציין שרכשנו בסכום לא קטן ריהיטים מהסניף שלהם בביל"ו והיינו מאוד מרוצים בעיקר מהשרות שקיבלנו לכל אורך הדרך!
המינימום שהחברה הייתה צריכה לעשות היא התנצלות על כך שזמן האספקה התארך, להתקשר בכלל להודיע שהמוצר לא ידיע בזמן ולא שאנחנו נרדוף אחריהם.
אנחנו מאוד מאוכזבים מכל היחס שקיבלנו מהזלזול ועצוב שזה הגיע למצב הזה.
אשמח לקבל את עזרתכם לפני פנייתי לתביעות קטנות
ביטול עסקה או לפחות פיצוי הולם על כל ההתנהלות הכושלת והמזלזלת פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
קובי בן סימון מחלקת תפ שם ותפקיד:
רשת "שמרת הזורע" וכחלק מאמנת השירות, מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה תוך שימת דגש רב על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות.

פנייתך תיבדק לעומקה וכמו כן תגובה כתובה, מסודרת ומנומקת תישלח באמצעות הדואר.
תגובה:
אני משוכנע שיימצא פיתרון ראוי לפנייתך. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה