פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ריפוד ספות מתקלף נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רח׳ לישנסקי 18, ראשל״צ כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בסוף שנת 2008 רכשנו מערכת ישיבה+שולחן סלון+ מזנון בסניף ראשלצ של שמרת הזורע. ההחלטה לרכוש מותג זה הינה מאחר ומדובר בחברה עם מוניטין והחלטנו להשקיע כסף בעבור מוצר איכותי. לפני כחצי שנה החלו להופיע סדקים בריפוד ולאחריהם החלו קילופים שחושפים את השכבה התחתונה שהינה בצבע שונה. כיום אנחנו יושבים על ספות שאנו ממש מתביישים בהם, ואף נמנעים לארח בביתנו, במקום להתגאות במותג יוקרתי. לאחר מאמצים הצלחנו להשיג את מחלקת השירות, וזו הזמינה בקר לביתנו. הוא הביע דעתו ולפיה ניתנה לנו הצעה לרפד מחדש את הסלון ב 2500 שח.
מאמצינו לשוחח עם שירות לקוחות ולבקש שירפדו ללא עלות, היו לשווא כי אין מענה וגם לא חוזרים למרות שהשארנו הודעה. טענתנו מתבססת על כך שככל הנראה ישנו פגם בסוג הריפוד המדובר, כיוון שברשת ישנן תלונות נוספות מאותו הסוג. אנו מבקשים שיגיעו לקחת את הספות וירדפו בסוג בד שונה ללא עלות, כיוון שלא יתכן שנשקיע ונרכוש מוצר של מותג עם מוניטין ויוקרה ולאחר 3 שנים כבר נצטרך לרפד או להחליף ספות. כאמור, אנו לא מצליחים לדבר איתם והם גם לא חוזרים אלינו. אנו שוקלים ברצינות הגשת תביעה אם לא יענו על תביעתו להחליף ריפוד ללא עלות.
מקוים שאתם תעזרו לפתור את הנושא.
תודה
עוגמת נפש סוג הנזק :
ריפוד מחדש פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי חיימוביץ' מנהלת שם ותפקיד:
מערכת ישיבה הנ"ל סופקה לפני 3.5 שנים , רבות הסיבות להתקלפות דמוי עור .
תגובה:
לפנים משורת הדין הוצע ללקוח הצעת מחיר שרותית שלא למטרת רווח לרפדות כוללת למערכת ישיבה מחיר השתתפות בלבד , הלקוח מוזמן ליצור עימי קשר להסדרת התשלום וביצוע עסקת הרפדות . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה