פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון סינגפור פגום ואיחור רב בהספקת מוצר נושא התלונה:
סעדה סלעית שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בפברואר שנה זו קניתי סלון מדגם סנגפור. הסלון הגיע פגום, נגר החברה נשלח אליי וערך "שיפוץ" במקום.לאחר יומיים ראיתי כי רגלי הסלון סדוקות, לאחר מסע תלאות להשיג את שרות הלקוחות, ענו לי לאחר חודש ! ושלחו שוב את הנגר שבדק וטען שאת הספה הבודדת יש לתקן, הספה נלקחה לתיקון וחזרה לאחר חודש בערב פסח כפי שנלקחה!!! שוב מסע טלפונים מייגע וכשענו סוף סוף... ביוני באו ולקחו את הסלון כולו לתיקון. הסלון שב מתוקן ( אציין שלא קניתי מתצוגה) ב-22 לאוגוסט. בכל שיחות הטלפון למינהן הבטיחה לי הפקידה מאחורי טלפון פיצוי... מיותר לציין שפיצוי לא הגיע ואני מחלתי ובלב שהסלון יגיע.
בתמימותי חשבתי כי זו מעידה חד פעמית של החברה שכן כל ביתי מרוהט שומרת, ובתאריך 8.8 רכשתי מסניף בילו כסאות לשולחן אוכל. הובטח לי על ידי המוכרנית הלא נעימה כלל כי הכסאות יגיעו באותו שבוע ביום ד 15.8 ולמען הבטחון בטופס ההזמנה נכתב עד 9 ימי הספקה. ומה ? ? היום אנחנו ב-28 לאוגוסט וכסאות אין. למרות שטילפנתי לסניף בילו והבטיחו לחזור אליי עם תשובה ולא עשו זאת, טילפנתי שוב אתמול 27.8 וענתה לי המוכרנית בל בהתנשאות ובזלזול שהיא מתנצלת בשם החברה אבל מה לעשות ? בעיה ? היא שלחה מייל לחברה כנראה שהכסאות לא יצאו. ובנוסף ביקשתי את המייל של הנהלת החברה הגברת ענתה לי " מה את לא יודעת ללחוץ באינטרנט כנסי ותמצאי" וברוב טובה הציעה לי מספר פקס אך לצערי היא מסרה לי מספר פקס שיקרי. אני דורשת את הריהוט שלי עוד בשבוע זה וכן פיצוי על כל האירועים המבישים. ... כולל המוכרנית שאינה יודעת מהו כבוד הלקוח.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה