טיפול לא ראוי בצרכיי לקוח ונזק כספי |
נושא התלונה: |
יום חמישי 20 ספטמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
צומת בילו קריית עקרון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ביולי 2012, קניתי סט של חדר שינה הכולל מיטה זוגית שידות קומודה ומראה. בטופס ההזמנה אכן חתמתי על המידה שסופקה לי ( 2.00/1.80) אך חזרתי ושאלתי את המוכרת מספר פעמים האם זו המידה הסטנדרטית ותשובתה הייתה חיובית.חשוב לי לציין שיש ברשותי מיטה של שומרת סטנדרטית, קטנה יותר ( 1.90/1/60), כך שהבנתי שאני חותמת על מיטה בגודל המיטה המצוייה בביתי. כשהגיע הריהוט , בתחילת ספטמבר, קלטתי את הבעייה ומיד פניתי לשירות לקוחות ואלה היפנו אותי לסניף בילו בו רכשתי את הריהוט. בסניף בתחילה היו אדיבים ומנהלת הסניף בל, הבטיחה לבדוק מה ניתן לעשות. חזרתי אליה כעבור יום ונאמר לי שאוכל להזמין מיטה בגודל הקטן יותר תמורת תשלום של 800 ש"ח ותשלום עבור הובלה נוספת בסך 300 ש"ח. שאלתי מתי להערכתם תסופק המיטה ותשובתה המוכרת בסניף הייתה אני צריכה לבדוק. לאחר שלא שמעתי דבר מהסניף יצרתי קשר לאחר מספר ימים ונאמר לי שהמיטה תגיע רק באמצע אוקטובר לאחר החגים. לצערי לא מסרתי באותה שיחת טלפון, את המידות הרצויות. כעבור כשבוע לערך ( מיד לאחר ראש השנה) פניתי עם המידות ולתדהמתי נאמר לי שלא ניתן לבצע את השינוי ...כששאלתי מדוע התשובה הייתה כי המיטה הפכה להיות משומשת. הערתי שהרי המיטה החדשה הייתה אמורה להגיע רק לאחר החגים ובכל מקרה אני משלמת כפול גם על המידה הישנה וגם על החדשה. מאותו הרגע נתקלתי בהתנהגות גסה של צוות הסניף בבילו ושרות הלקוחות של החברה. כל ניסיון לדבר עם מנהלת הסניף בל, נתקל בסרוב. השארתי מספר פניות בבקשה לדבר עם נציג הנהלה, נאמר לי שיחזרו אליי אך אף אחד לא חזר.
מצאתי את עצמי, רודפת אחרי שרות הלקוחות פעם אחר פעם עם המתנה של חצי שעה לפחות למענה בטלפון של החברה וללא מענה מספק .לצערי, כעת עליי לרכוש בלית ברירה מזרון חדש בניגוד לצרכיי ורצוני ואני נשארת עם טעם מר בפה של חברה שהייתי נאמנה לה שנים שמתנהגת בחוסר רצינות ובצורה לא מכבדת כלפי לקוחותיה.אמנם אני אכן חתומה על המידות ואני לוקחת אחריות על הטעות בכך שאני מבינה שעליי לשלם על התיקון!!! מדוע החברה לא לוקחת אחריות על מה שהציעה ???
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
מיטה במידות הנדרשות- תמורת התשלום שהוצע |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|