פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפרת חוזה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏יולי ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
לפני כ 10 חודשים ב5/12/2011 רכשנו מערכת ישיבה ברשת שמרת הזורע סניף באר שבע.
לפני שלושה חודשים הרגשנו כי אחת הספות מתחילה לזוז כשיושבים עליה ולאט לאט מאבדת מכוחה ונהיית רעועה..
החלטנו לממש את זכותנו המופיעה בחוזה הרכישה- להזמין שירות לביתנו לבחון ולתקן את הספה הפגומה. משך האחריות הוא 12 חודש מרגע קבלת המוצר. ולכן מגיע לנו לקבל את השירות כחוק.
פנינו ב8/7 לסניף בבאר שבע והצגנו בפניהם את הבעיה ואת הדרישה, הם העבירו את הקריאה לשירות הלקוחות וחזרו אלינו עם תגובה- שלא נקבל שירות תיקון לביתנו מאחר ואנו גרים מחוץ לקו הירוק, והם לא שולחים לשם הובלות ותיקונים. כעסנו מאוד וציינו בפניהם שבחוזה לא מופיעה שום הגבלה על מתן שירות מחוץ לקו הירוק, ובעת הרכישה בדקנו היטב מול מנהלת סניף באר שבע שאין שום בעיה עם מתן שירות לאזורנו והיא אישרה שאין בעיה. ועל אף כל זאת קיבלנו תשובה שלילית ונידחנו כך פעמים נוספות (ב23/7 ב25/7 וכו') בטענה שאין מי שיגיע אלינו ואין מה לעשות !!! עוגמת הנפש רבה מאוד. מצד אחד החוזה הברור בו מצויין בפירוש ללא הגבלה שמגיע לנו לקבל שירות ומצד שני היחס של החברה אל מול לקוחותיה הגרים מחוץ לקו הירוק שרכשו לא מזמן את אחד ממוצריהם בסכום נאה (5030 ש"ח). עוד חודשיים תסתיים תקופת האחריות על המוצר, ויחד איתה הספה החדשה (הפגומה) הולכת ודועכת ועמה הכסף בה השקענו. אנו בסך הכל רוצים את המגיע לנו בלי מלחמות התשה למיניהן . פשוט צפצפו עלינו ונתנו לנו תחושה של סוג ב'. אוסיף שהיחס שקיבלנו ממנהלת סניף באר שבע היה מכובד עם המון רצון טוב לעזור , אך ללא הועיל כנגד הנהלת החברה.
אשמח אם תוכלו לסייע לנו
תיקון מיידי של הספה ועוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת ספה או תיקון איכותי ומיידי פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
ירון אבירם סמנכ"ל מכירות ארצי. שם ותפקיד:
בשיחה שהתקיימה אמול עם צחי , הובא לידיעתו כי כשהמצב המתוח
בדרום הארץ יירגע ,שמרת הזורע תשלח נציג להמשך טיפול גם אם
יתברר שזמן האחריות תם ונשלם .
צחי נתן הסכמתו לכך .
תגובה:
שמרת הזורע תדאג להמשך טיפול בספה לשביעות רצון הקונה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה