|
|
|
|
|
|
בהמשך לתלונתי מאוקטובר 2012- חדר שינה |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
כצפוי, למרות ששלחתי פנייה ישירות להנהלת החברה עד היום טרם קבלתי התייחסות ישירה לפנייתי.
היום ראיתי את תגובת ההנהלה באתר תלונה ומדובר בתגובה לא מקצועית ולא עניינית.
פתאום מסתבר להם שמדובר בייצור של מיטה חדשה???? הרי הפרטים היו ברורים ברגע שהודעתי שיש לי בעייה במידות ומסרתי את המידות הרצויות.
מיד אמרתי לי שיש לי מיטה קטנה יותר, כך שלא ברורה לי התגובה.
ולפתרון שמוצע- עוד רווח לחברה, אני אמורה לרכוש מוצר נוסף מהם...
איני מעוניינת לרכוש מזרון מחברה שמתנהלת בצורה בוטה וגסה ללקוחותיה.
בשפת העם אומר "אכלתי אותה בענק" אך ברור לי שהחוויה הזו לימדה אותי לא להתקרב יותר למוצרי החברה.
מקווה שתלונתי תגיע לצרכנים נוספים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שמרת הזורע שירות לקוחות
, תגובה:
|
ירון אבירם סמנכ"ל מכירות ארצי |
שם ותפקיד: |
רשת "שמרת הזורע" וכחלק מאמנת השירות מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה, תוך שימת דגש רב, על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות.
הגברת נווה קיבלה מוצר ללא כל דופי ובהתאם להזמנתה ושרות שלאחר האספקה בדיוק ע"פ האמור לעיל . |
תגובה: |
הוצע לקונה להזמין מזרן חדש בהתאם למידות המיטה שסופקה
דהיינו 160200 וזאת בהנחה של 50 ממחיר המחירון |
פתרון: |
|
|
|