פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניית סלון מעור - במשך הזמן התפרים נפתחים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ששת הימים 28 רמת גן כתובת:
סניף רמת גן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הוזמן סלון בתא' 17.10.2011, התקבל אצלי בחודש 01.2012.
במשך הזמן התפרים נפתחים,. בחודש אוגוסט פניתי טלפונית לחברה, והבטיחו שישלחו מישהו לבדוק.
שוב פניתי באוקטובר אחרי החגים, , הייתי בחנות , ומוטי נוישל מנהל החנות הבטיח לטפל .
עד עכשיו אין מענה!!!
יש לציין שאין לי ילדים שקופצים על הספה, לכן קניתי סלון בצבע בהיר.
שילמתי סכום של 24.745 ש'ח, מס' הקבלה 3008639
אני מרגישה שהחברה שמרת הזורע , שזה הכתובת, אין עם מי לדבר.
חבל שזאת ההתיחסות!!! לא נותר לי לפנות לתקשורת, ולצלם את הסלון
איך הוא נראה אחרי כמה חודשים.
עוגמת נפש סוג הנזק :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אחראית קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
רשת שמרת הזורע וכחלק מאמנת השירות מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה, תוך שימת דגש רב, על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות.
הנושא נמצא בטיפול, לקוחה פנתה אלינו עם הבעיה בזמן התפר שבין החגים לחזרה לשגרה.
בברכה,
אדרי מאיה
אחראית קשרי לקוחות
שמרת הזורע
תגובה:
מומחה עור יצור קשר עם הלקוחות עוד היום ויתאם הגעתו - לקוח עודכן פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה