פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כסא מבוקע נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב
ביולי השנה רכשנו ספה פינתית ו 8 כסאת לפינת אוכל בסניף שומרת הזורע בבאר שבע.
באוקטובר ראינו שאחת הרגליים של אחד הכסאות התבקעה.
פנינו לחנות. הם הפנו אותנו לחברה. קבלנו טלפון מנציגת החברה שביקשה לשלוח תמונה. שלחנו תמונה (מצורפת גם למייל זה).
לאחר מספר ימים התקשרה אלינו נציגת החברה. טענתה הנחרצת היתה כי זה נזק לא אפשרי וודאי שנגרם מכך שהכסא נפל או הושלך.
כל ניסיונותי להסביר כי הכסא לא נפל הושלך או הושחת נהדפו בחוסר סבלנות, ובנימוקים כמו: "אל תנסי לגלגל את הנזק שאתם גרמתם על החברה".
כספי סוג הנזק :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אדרי מאיה, מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שלום רב,
הלקוחות רכשו ב- 22.7.12 8 כסאות מדגם "גלורי" בסניף באר שבע.
כשסופקו הטובין, חתמו הלקוחות כי הכסאות לשביעות רצונם, ללא כל פגם ואו מום. לאחר 3 חודשי שימוש פונה הגברת יפרח לסניף בגין שבר הכסא.
לאחר קבלת תמונה של הכסא מהלקוחה אובחן שהכסא לא ניתן לסידור והשבר נוצר משימוש בלתי סביר ולקוי והחברה אינה אחראית לנזק שנגרם באשמת הלקוח.
תגובה:
לפנים משורת הדין ומשום שרשת "שמרת הזורע", כחלק מאמנת השירות, מעמידה את רווחת הלקוח לנגד עיניה תוך שימת דגש רב על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים תחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות - מציעה ללקוחות 50 הנחה על כסא חדש. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה