|
|
|
|
|
|
חדר שינה פגום |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וקצת קנינו חדר שינה עם מיטה יהודית וארגזי מצעים.
ארגזי המצעים לא בגודל זהה וגם לא בגודל סטנדרטי -למרות שביקשתי והסברתי שאני צריכה להכניס לשם מזרנים.
הצבע של הרהיטים נפגם במקומות רבים למרות שאני לא מניחה עלים כלום .
והדובדבן שבקצפת - המיטה חורקתתתתתתתתתתת ואני ישנה על מזרון!!
חדר שינה שעלה 11000 ש"ח ואני ישנה על מזרון .
אלי היה אצלי ואמר שהפגמים בצבע זה ככה וצריך להיות עדינים עם העץ ( להזכירכם אין על הרהיטים כלום , טוב שמותר לי לנשום בחדר) את שאר הפגמים החליפו ( חזית המיטה למשל...) את השאר אלי צבע בטוש מיוחד ( פחות משנה לאחר שקניתי..)
הרהיטים מיוצרים באמור רהיטים ולא בשומרת הזורע ואגב , יכולתי כבר לקנות רהיטים באמור רהיטים וזהו...
אלי היה אמור להגיע אלי ב22 לנומבר -אני עדיים מחכה....
היום מירים משרות לקוחות ניתקה לי את הטלפון בפנים -שרות לקוחות מצויין!
|
אני ישנה על הריצפה! |
סוג הנזק : |
שיחליפו מיטה עם ארגז מצעים תואם או לפחות שיפסקו החריקותתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שמרת הזורע שירות לקוחות
, תגובה:
|
אדרי מאיה, אחראית שירות לקוחות |
שם ותפקיד: |
רשת שמרת הזורע וכחלק מאמנת השירות מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה, תוך שימת דגש רב, על איכות השירות, טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות.
|
תגובה: |
הלקוחה טופלה ולשביעות רצונה. |
פתרון: |
|
|
|