טיפול לקוי במוצר פגום |
נושא התלונה: |
גינזבורג שגיא |
שם/כינוי: |
אזור הצפון |
אזור: |
קיבוץ שמרת |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתחילת אוגוסט סופקו לנו 4 כסאות לפינת אוכל שקנו יחד עם שולחן תואם.
2 כסאות מתוכם הגיעו פגומים.
החברה שלחה לביתנו נציג בקרת איכות שבדק ו מצא שקיים נזק.
לאחר זמן קיבלנו סוף סוף כסאות חילופיים אך גוון המושבים היה שונה,במקום לבן צבע קרמי שלא תואם לשולחן....לא הסכמנו לקבל את הכסאות החילופים.
שוב נשלח נציג החברה,הציאה לנו לקבל 250 ש"ח תלושים לקניות בחנות.מה בדיוק קונים בשומרת ב 250 ש"ח? אפילו סמרטות רצפה עולה שם יותר.........
היום,ב 30/11/212 , כאשר עברו כמה חודשים בטלפונים מול נציגי השירות שוב(!!!!) הביאו כסאות בגוון שונה,כאשר הסברתי מיליון פעם לנציגה שזה מה שהולך לקרות!!! החברה פשוט עושה מה שבא לה...
הסכמנו אפילו לקבל אותם אבל אז נתגלה שאחד מכסאות החילופים גם כן פגום!!!
את האמת שלא שווה לקנות במחירים כאלה בחברה,ראינו את אותם הרהיטים בול,אבל בול, בחנות רהיטים פשוטה בכרמיאל ב 2/3 מחיר עוד לפני שדיברנו. המוצרים של החברה מובאים מסין,אולי גם חלקם סוג ב'.
אפילו המוביל אמר ש 10% מהסחורה מגיע פגום ומחלקים את זה ללקוחות.
מס.הזמנה 1013735
אני מקלל את היום בו נכנסתי לחנות.הרגל שלי לא תדרוך שם יותר.
|
מוצר פגום |
סוג הנזק : |
החלפה לאותו המוצר |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|