|
|
|
|
|
|
ספה פגומה-התנהלות לקויה של שירות לקוחות |
נושא התלונה: |
שון חני |
שם/כינוי: |
יום רביעי 27 מרץ 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
נתניה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.01 קנינו ספה דגם קולומביה ספה מדהימה ונוחה התרשמנו ממנה באולם תצוגה של החנות, המוכרות היו נחמדות ואפילו עשו לנו הנחה.
חיכינו חודש שלם לספה וכשהגיעה זה היה מאכזב בצורה לא רגילה. מבחינה ויזואלית זו אותה ספה אך כשיושבים עליה ספה אחרת לגמרי היא קשה ולא ניתן לשבת עליה עד כדי כך שיש גיבנת בגב והאגן כואב מרוב מהקושי. דבר ראשון התקשרנו לשירות לקוחות ענתה לי אישה חצופה שאמרה לי בלי בושה:" נוחות זה עניין סובייקטיבי"!!!
לא להאמין שחברה עם שם כזה תתנהג בצורה שכזו ותרמה את הלקוחות שלה היום ה03.03.13 ועדיין לא קיבלנו שום התייחסות
מדובר בספה שעולה 6.000 ש"ח לא סתם ספה מתחנה מרכזית.
ראו הוזהרתם!!!!!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
שמרת הזורע שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורלי - מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
מדובר בספה חדשה , חומרי הגלם הספוגים הבד חדש ולכן הרגשת הלקוח
שלא מדובר באותה ספה עליה ישב בתצוגה , אשר בתצוגה נמצאת למעלה משנה , רכות תתקבל עם הישיבה והשימוש.יש מקרים שהלקוח שוכח על מה ישב ומה הייתה ההרגשה, |
תגובה: |
תואם עם הלקוח נציג שרות לאבחון תלונתו למען הסר ספק , ולאחר הגעת נציג שרות נדוח ללקוח חות דעת הנציג לתלונתו. |
פתרון: |
|
|
|