פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סלון דמוי עור מתפורר.שירות לקוחות מתנשא נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
קנינו סלון דמוי עור באפריל 2010.אחרי שנה וחצי יחיה אחת מתוך השניים שעליה יושבים יותר החלה להתפורר.נציגת שרות לקוחות בשם מירית הציעה לי בהתנשאות לשלם 3100 ש"ח וזאת לפנים משורת הדין כדי ששומרת הזורע תטפל בבעיה.אני מתקשה להבין:האם סלון אמור להתפורר תוך שנה וחצי?מה זה מכונת כביסה עם חלקים נעים?עכשיו כשאני קורא את יתר התלונות אני מבין עד כמה לנבזות יש טעם רע...זה קרה ליותר מלקוח אחד ולמרות זאת הם מעמידים פנים כאילו אני הראשון שמתלונן.מזל שיש אינטרנט.מספר ההזמנה 1106044.אני מתכוון לתבוע אם לא תהיה הענות ועמידה באחריות.
כספי סוג הנזק :
להחליף את הסלון פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
שוחחתי אתמול עם הלקוח , הלקוח יחזור אליי לאחר שיחה זו. תגובה:
לאחר חזרת הלקוח אליי עם תשובה נוכל להתקדם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה