פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ספות מתקלפות - בריחה מאחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ראשון לציון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בשנת 2010 רכשנו בסניף ראשון לציון ספת דמוי עור. באוגוסט 2010 התקבלה הספה. כעבור כשנה וחצי החלו להופיע פיצוצים וקילופים אשר הלכו והחמירו. למותר לציין כי הספה מצויה בסלונינו ואינה חשופה למפגעים כלשהם ומקבלת יחס טוב. ביולי 2012 פנינו לשרות הלקוחות וקיבלנו תשובות שונות ומשונות שעיקרן, הספות תמיד תקינות והלקוח תמיד אשם. יחד עם זאת הוצעו לי כל מיני פתרונות הכרוכים בטירחה רבה ועלויות גבוהות אשר אינן לעניין בבעיה שברור כי הינה פגם בייצור כפי שעולה מריבוי התלונות בנושא. לאור זאת, לא ביצעתי עדיין דבר והבעיה הולכת ומחריפה ומתפשטת לעוד איזורים בספה. אשמח לדעת האם מישהו כבר הגיש תביעה קטנה בנושא או בתהליכי הגשה. נא לחזור ל- [email protected]
1. העברת התלונה לחברה. 2. תיקון הספה או החלפתה ללא כל תשלום או מתן החזר כספי מלא ולקיחת הספה. 3. התארגנות להגשת תביעה משמעותית, על רקע הזילזול השיטתי כפי שמתבטא בתלונות המופיעות באתר זה. פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
תואם עם הלקוח נציג מטעם החברה , לאבחון מערכת הישיבה . תגובה:
מתן פתרון לאחר אבחנת הנציג . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה