פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פינת אוכל פגומה ואי מתן אחריות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏07 ‏מאי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בן גליס 26 כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
עברנו לבית חדש לפני כחודש , ריהטנו את כל הבית בקנייה מרוכזת שעשינו בשמרת הזורע. לפני הרכישה שוטטנו באתר שומרת הזורע וידענו בדיוק מה אנו עומדים לקנות אולם כשהגענו לחנות מנהל החנות שכנע אותנו לקחת פינת אוכל קצת יותר יקרה מחיר של 7600 ש"ח לאחר 50% הנחה. הסכמנו הוא ציין בפנינו שמדובר ביבוא מסין ולכן אין אפשרות להחליף את הריפוד , הדבר לא היווה מבחינתינו בעייה כיוון שאהבנו את צבעי הריפוד. קיבלנו את הריהוט , פינת האוכל מלאה בסדקים ושריטת וברמת גימור ירודה ביותר , פנינו לשמרת הזורע והסתבר לנו שמבין כל הרהיטים שקנינו פינת האוכל היא מעודפים ולכן אין עליה אחריות , דבר שמעולם לא צויין בפנינו ולא העלינו על דעתינו שמחיר כזה הוא מחיר עודפים. קיבלנו את החשבונית במעטפה סגורה לאחר שגיהצנו את כרטיס האשראי , אמנם זה כתוב בחשבונית אך לא שמנו לב לכך. שמרת הזורע אומרים שילמתם חתמתם בעיה שלכם , בושה וחרפה שזהו יחס החברה על קנייה כוללת של כ 20000 ש"ח וכן בושה ששמרת הזורע מוכרת רהיטים באיכות ירודה ביותר תחת שמה במחירים מופקעים ולא מוכנה לקחת אחריות ומנצלת את העובדה שאזרחים תמימים לא שמים לב על מה חותמים כיוון שלא מעילם בדעתם שקנו מוצר מעודפים אם אף אחד לא מציין עובדה זאת קודם.

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
ירון אבירם סמנכ"ל מכירות ארצי שם ותפקיד:
רשת "שמרת הזורע " וכחלק מאמנת השירות מעמידה את טובת ורווחת הלקוח לנגד עיניה , תוך שימת דגש רב על איכות השירות , טיב ועיצוב המוצרים ותחת הקפדה על בקרת איכות ללא פשרות.
תגובה:
הקונה מטופל ע"י מחלקת שרות הלקוחות ולשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה