|
|
|
|
|
|
שמרת הזורע - בריחה מאחריות - המשך |
נושא התלונה: |
זימרת יעקב |
שם/כינוי: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מה-29/4/13, הבוקר הגיע נציג החברה לבדיקת הספה. פשוט מדהים ומקומם, אותה התייחסות כמו בטלפון והצעה להחלפת הבד בעלות כ- 3500 ש"ח. אין גבול לחוצפה ולמחשבה שהלקוחות תמיד יוותרו. מבקש מכל מי שיש לו בעיה כזו לפנות אלי במייל על מנת שאבוא לצלם את המקרה אצלו. תודה - יעקב זימרת [email protected]
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי מלא על הספה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
שמרת הזורע שירות לקוחות
, תגובה:
|
אורלי מנהלת שרות לקוחות |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה אלינו כ-3 שנים לאחר אספקת הטובין .
נושא אחזקת רהיטים הוא דבר יסודי ומהותי לאורך חיים של הרהיטים
הנ"ל פנה אלינו בגין קילוף במקום מסוים בספה וככל הנראה נגרם משימוש
בלתי סביר. |
תגובה: |
לפנים משורת הדין הוצע ללקוח הצעת ריפוד קומפלט עבור מערכת הישיבה
מחיר שרות בלבד .
בניסיון לשוחח עם הלקוח אין מענה באף טלפון הוט מובייל וסלקום
|
פתרון: |
|
|
|