פרטי התלונה

תלונות שמרת הזורע

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שמרת הזורע - בריחה מאחריות - המשך נושא התלונה:
זימרת יעקב שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בהמשך לתלונתי מה-29/4/13, הבוקר הגיע נציג החברה לבדיקת הספה. פשוט מדהים ומקומם, אותה התייחסות כמו בטלפון והצעה להחלפת הבד בעלות כ- 3500 ש"ח. אין גבול לחוצפה ולמחשבה שהלקוחות תמיד יוותרו. מבקש מכל מי שיש לו בעיה כזו לפנות אלי במייל על מנת שאבוא לצלם את המקרה אצלו. תודה - יעקב זימרת [email protected]
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא על הספה פתרון נדרש :

שמרת הזורע שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי מנהלת שרות לקוחות שם ותפקיד:
הלקוח פנה אלינו כ-3 שנים לאחר אספקת הטובין .
נושא אחזקת רהיטים הוא דבר יסודי ומהותי לאורך חיים של הרהיטים
הנ"ל פנה אלינו בגין קילוף במקום מסוים בספה וככל הנראה נגרם משימוש
בלתי סביר.
תגובה:
לפנים משורת הדין הוצע ללקוח הצעת ריפוד קומפלט עבור מערכת הישיבה
מחיר שרות בלבד .
בניסיון לשוחח עם הלקוח אין מענה באף טלפון הוט מובייל וסלקום
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה