פרטי התלונה

תלונות איילת איילון שומרה

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטוח לא מעודכן< נושא התלונה:
לייבוביץ' שושנה שם/כינוי:
‏יום שישי ‏07 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
יכול להיות שזאת בעיה כלל ארצית בנושאי ביטוח אבל בכל מקרה, היתה לי תאונה בתאריך לעיל. התקשרתי ל'שגריר' שעובדים עם 'שומרה' ושמספקים שירותי גרירה ללקוחות החברה. הם אמרו שאמנם השם שלי מופיע אבל רק עד 30.11 ושלא היה חידוש מנוי. אני שילמתי את מלוא סכום הביטוח.
בגלל האמור לעיל נאלצתי לחכות ליום ראשון כדי שסוכן הביטוח שלי יעדכן את 'שגריר' שיבואו לגרור את הרכב.
אותו סוכן (אריה מ'בית הביטוח') אמר לי שככה זה עם בירורקרטיה וקרה מקרה שזה היה יום שישי ובדיוק לאחר חידוש הביטוח. ולשאלתי האם הלקוח צריך ליפול בין הכסאות במקרה הזה? אני בטוח לא היחיד שחווה תאונה ימים ספורים לאחר חידוש הביטוח.
למה אין איזה חידוש על תנאי לאותה תקופה בעייתית, כלומר שיהיה כתוב שאני מנוי ב'שגריר' לאותה תקופת עדכון בעייתית ואם באמת לא חידשתי\לא שילמתי את הביטוח אז ההוצאות עלי פלוס קנס (כי שגריר לא גוררים 'לא מנויים')?
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי. הרי אני שילמתי עבור שירותי גרירה 24 שעות ביממה 365 ימים בשנה. למה כשאני נזקק לשירות אני לא מקבל אותו בגלל עניינים בירורקרטיים שאינם באשמתי? פתרון נדרש :

איילת איילון שומרה שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה