פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המתנה למענה טלפוני לצורך קביעת מועד בדיקה נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
אני צריכה לעשות בדיקה דחופה במרפאה יועצת של א.א. ג. אתמול והיום אני מנסה ליצור קשר אך אין מענה.במהלך יותר מחצי שעה בכל פעם.
לא ייתכן שמרפאה ציבורית שאמורה לתת מענה, לא זמינה במשך שעות ארוכות. נראה שאיש אינו מאייש את העמדה הטלפונית. יש תחושה של זילזול בלוקוחות המותיר אותי חסרת אונים מול התנהלות זו, אודה על עזרתכם והתייחסותכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת פניות הציבור וזכויות החולה מרכז רפואי קפלן שם ותפקיד:
שלום גב'נרבר ,
צר לי על חוסר במענה במהלך היום .
חזרתי אליך לשני הטלפונים הרשומים על מנת להסביר לך את תהליך קביעת תור ולסייע לך ולצערי לא היה מענה .
במרפאת א.א.גרון מערכת טלפונים חכמה אשר מסייעת לפונה כאשר המזכירה אינה פנויה . נאמר שם כי לקביעת תור יש לשלוח הפניה למספר פקס 089441967 ועם קבלתו המזכירה תראה את ההפניה לרופא וישלח זימון הביתה כמו כן נאמר כי קיימת אופציה להשאיר את מספר הנייד על מנת שהמערכת תחזור לפונה כאשר המזכירה מתפנה או לפנות למספר טלפון של מוקד זימון תורים שמספרו 089441111. מפנייתך לא ברור באם השארת מספר טלפון לחזרה לכן אני השארתי את מספרך במשיבון כמקובל ובטוחני שהמזכירה תחזור אליך.
מערכת טלפונית זו הוכנסה על מנת להקל על הלקוחות ולאפשר להן פתרון כאשר אין מענה של מזכירה . צר לנו כי למרות הפתרון נשארת בתחושה כמתואר בפנייתך .
תגובה:
1. לשלוח את ההפניה מידית לפקס למספר 089441967 וזאת מאחר ואת דחיפות התוררק הרופא במרפאה קובע לפי הכתוב בהפניה.
.2.השארת מספר הטלפון במשיבון של המרפאה - בוצע עלי די .
3. אדאג גם ליידע את המזכירה בפנייתך .על מנת שהיא תסייע לך בקביעת תור .
4. בכל מקרה של קושי בהשגת מענה טלפוני ,תמיד ניתן לפנות באמצעות מרכזית בית החולים לטלפונים של פניות הציבור או להגיע דרך אתר הכללית למייל שלי לקבלת סיוע מידי .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה