פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול מפסיכולוג< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
אני מטופלת אל ידי הפסיכולוג פיני קאסוטו וריציתי לתלונן שיש לו יחס מזלזל כלפי ואין לו טיפה הבנה והוא אדם קר רוח ואינו מבין את המצב הנפשי שלי הוא מזלזל והאומר לי שאני לו רלוונית שאני בבית ואינו מתיחס לדברים שמפריעים לי פיסוכולוג מבקר ושופט אותי ורומז לי שאינו מעוניית לבקר אותי יש לציין שאני חולה לופוס ואבא שלי נפטר לא מזמן ואיני אמורה לקבל יחס של זלזול אם זה הפסיכולוג הבריז לי ולא הגיעה לפגישה ולא הודיעה לי לא להגיע , אינו מכבד אותי ועונה לטלפון בשעת הטיפול הפסיכולוגי .
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור יחס למטופלים על ידהפסיכולוג פתרון נדרש :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת ש שם ותפקיד:
הפניה נבדקה עם המטפל ולהלן התיחסות הנהלת המרכז הרפואי:
הפסיכולוג נמצא בקשר טיפולי עם אורלי ,שנועד לסייע ל ה להתמודד עם מצבים וקשיים שאנו מנועים מלעלותם בגלל חיסיון ואתיקה.
בסיום פגישה הוצעו לה כיווני פעולה ורעיונות לביצוע לקראת הפגישה הבאה. יתכן, שהמלצות אלו פורשו על ידה כעלבון וכחוסר התחשבות במצבה.
בטיפול פסיכולוגי לא פעם משקפים למטופל את מצבו במטרה לסייע לו לארגן את מחשבותיו ולקבל החלטה. צר לו על תחושותיה הקשות של אורלי אבל חשוב לו לציין שאין מדובר חלילה בשיפוטיות ובביקורת כי אם ברצון לסייע לה, כמו לכל מטופליו .
בהקשר לטענותיה של אורלי על דברים שגרמו לה להרגיש זלזול בה: אכן היתה פגישה אחת שנבצר ממנו להגיע בגלל מצב רפואי בלתי צפוי שלו כשנפגשו לאחר מכן, הוא התנצלתי בפניה על שלא הצל יח להודיעה על כך.
במהלך פגישותיו עם מטופלים המטפל משתדל מאד להיות עם המטופל ולהימנע ככל האפשר מלענות לטלפון. אולם, במצבים מסוימים עליו להיות בכוננות והינו מחויב להשאיר את הטלפון על מצב רטט, כך שיוכל לענות לקריאות הכוננות.
המטפל בקש להבהיר שהטיפול נועד לסייע לאורלי ולא לפגוע בה.
צר ל ו על שדברים שקרו או נאמרו נתפסו בצורה פוגעת. המטפל ישמח לשוחח עימה על כך בפגישותיהם הבאות . בברכה דנה קידר
תגובה:
המשך הקשר הטיפולי . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה