פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרפאת גנטיקה בקפלן נושא התלונה:
‏יום שני ‏15 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב:
לפני כחודש אני ובעלי ביצענו בדיקות סקר גנטיות + קריוטפ בעקבות מועמדות לטיפולי ivf (הפריה חוץ גופית) טיפול אשר הינו קשה לנו מבחינה נפשית עקב ריבוי הבדיקות אשר נאלצנו לעשות עד לתחילת הטיפול בגנטיקה מסרו לנו כי עניין תוצאות הבדיקות לוקח זמן ולאחר חודש ממועד ביצוע הבדיקות התקשרתי למזכירות המרפאה ענתה לי פקידת קבלה מבוגרת אשר הזדהתה לשם רותי וכאשר שאלתי מה קורה לגבי הבדיקות אמרה לי הפקידה עוד פעם את תחכי בסבלנות זה לוקח זמן יחס מזלזל זה הינו יחס משפיל אשר במצב בו אנו נתונים מצב אשר ללא בדיקות אלה לא ניתן להתחיל את הטיפול אינו אנושי ואינו משקף וראוי לבית החולים שככלל הינו בעיני בית חולים מעולה אותה פקידה אינה מוסרת לי פרטים לגבי תשובות הבדיקות ועונה בצורה בוטה בדרך קבע מה גם בכך שבדיקת קריוטיפ לוקחת המון זמן
אבקש טיפולך בהקדם לגבי תשובות הבדיקות והתנהגות פקידה זו על מנת למנוע עלבונות הכרוכים בעוגמת נפש למטופלים אחרים
בתודה לירז
עלבון סוג הנזק :
תוצאות בדיקות + פקידה מזלזלת פתרון נדרש :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת שם ותפקיד:
גברת לירז דוברובינסקי הנכדה ,
תודה על פניתך .

ראשית ברצוני ליידע אותך כי התשובה מוכנה מיום חמישי 18.6.09 וכי תמסר לבעלך בתחילת השבוע כמקובל.

פניתך נבדקה עם מנהל המכון לגנטיקה ונמצא כי ב 31.5.09 בוצעה הבדיקה , כעבור שבועיים ב 15.6.09 התקשרת למכון לברר את תוצאות הבדיקה .

הצטערנו ללמוד מפנייתך כי חשת נפגעת מאופן הטיפול בך ע"י המזכירה ועל כך אנו מתנצלים.

בעקבות כך נערך בירור ע"י מנהלת האדמנסטרטיבית של מרפאות החוץ . המזכירה בקשה להבהיר כי לא היתה לה כל כוונה כזו אלא לתת לך מידע על זמן המתנה לתוצאות בדיקה .

הובהר לכל המעורבים כי השירות ללקוח הוא בראש סדר העדיפויות של בית החולים. אנו נפעל להטמיע את הלקחים ממקרה זה.

ושוב תודה פניות כשלך מסייעות לנו בשיפור השירות.

בכבוד רב

דנה קידר מנהלת מחלקת שירות לקוחות ,ממונה על פניות הציבור וזכויות המטופל







תגובה:
תוצאות הבדיקה מוכנות מיום 18.6.09 וימסרו כמקובל.
הובהר לכל המעורבים כי השירות ללקוח הוא בראש סדר העדיפויות של בית החולים. אנו נפעל להטמיע את הלקחים ממקרה זה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה