פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול באיבחון חולה ויחס גועלי נושא התלונה:
ניר ניר שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לכל מאן דיבעי.
ברצוני להתלונן על היחס המחפיר שקבלתי מהרופאה במיון קפלן בתאריך 30.09.09בשעה 14:10
באותו יום לפני שהגעתי למיון יצאתי לראות רופא של קופת חולים מאוחדת לאחר שהחום לא עבר לי מיום חמישי שעבר(לפני כשישה ימים).שישה ימים אני סובל בבית ומטופל באנטיביוטיקה שניתנה לי ע"י מרל"מ ושיעול קורע וחולשה.שתבינו אני בין אדם מסודר יש לי ילדים ויש עבודה מסודרת ומכובדת וכל אותה עת שאני חליתי הילדים עברו לבית חמתי כדי שלא ידבקו. התפלאתי שהרופאה החליטה שאני בריא שהיא משחררת אותי באותו רגע.שאלה בטון מרגיז למה הגעת???????????
מסתבר שאותו רגע לא היה לי חום.אז מה ??האמת נדהמתי כי כמה ימים אני רק במאבק מול החום.אמרתי לה שיתכן בעקבות החום בחוץ והנסיעה ברכב עם חלונות סגורים.כי הזעתי המון בדרך לרופא וממנו למיון.הייתי המום ..היחס שם נתן לי להרגיש מתחזה :"אתה בריא" אתה יפה" אתה לא נשאר כאן"דרך אגב עכשיו אני עם 39.2 חושש לפנות לרופא להגיע למיון וליהיות מטורטר אני מרגיש כבר לא נוח ליהיות חולה ולהגיע למיון ........אני לא ששתי להגיע למיון פשוט בני משפחה התערבו כיוון שאני חולה כבר שבוע ואמרו לי לגשת.
על סמל מה היא קובעת שאני בריא .ממש נגעלתי אבל בשל מצבי החלש ובשל היותי איש נותן שרות לא חיפשתי לצאת מולה והבנתי שהרופאה הצעירה הזו אוליי חסרת רגשות אוליי עבדו עליה בבית בעבודה והיא בטראומה מיכך אוליי היא הייתה צריכה ללכת הביתה.אני כרגע עם חום.
הרופאה הזאת תשלם על כך ביוקר.אני בריא: אם כך למה החולשה למה החום?
למה אני לא יכול לעבוד כי אני עם חום כאבי גרון וגוף כואב.מתגעגע לילדים
נמאס לי לחלות,זה לא אני.

עלבון סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת ש שם ותפקיד:
ניר שלום ,

תודה על פנייתך שבנדון.
הפנייה נבדקה עם הצוות שטיפל בך במיון הן בתאריך 28.9.09 והן בתאריך 30.9.09 וכן עם תיקי המיון.
מהבדיקה נמצא כי מבחינה רפואית לא היה צורך לאשפזך ושוחררת להמשך טיפול בקהילה.
מפנייתך אנו מבינים כי למרות הטיפול המקצועי שקבלת חשת נפגע מיחסה של הרופאה ועל כך אנו מצרים .
הנהלת בית החולים מייחסת חשיבות רבה למתן יחס אדיב ומיקצועי לכל מטופליה מצערים על עוגמת הנפש שנגרמה לך נקיים שיחת הבהרה עם הרופאה ונקווה שהחויה הקשה כמתואר בפנייתך לא תחזור על עצמה .
אנו מאחלים לך בריאות טובה.




תגובה:
יופקו הלקחים במטרה למנוע אירועים חוזרים. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה