|
|
|
|
|
|
לכלוכך |
נושא התלונה: |
יום חמישי 22 אפריל 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום חמישי חניתי במגרש החניה הקרוב לבית החולים,, קבלת הפנים הססגונית של לכלוך רב, באופן חריג ,במגרש ולאורך השביל עד לבית החולים. צרמה לעין ולאף..
אשמח לבדיקתכם וטפולכם מאחר וזה מפגע תברואתי והתחושה פשוט קשה בודאי ככניסה לבי"ח.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
נקיון ותשומת לב |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בית חולים קפלן שירות לקוחות
, תגובה:
|
דנה קידר מנהלת מחלקת |
שם ותפקיד: |
תודה על הסבת תשומת הלב לנושא .
תודה על הסבת תשומת הלב לנושא חשוב זה.
רק לאחרונה הוחלף הזכיין שמפעיל את החניון הציבורי שמחוץ לבית החולים.
לפי החוזה עם הזכיין עליו לדאוג לניקיון החיניון ולדרכי הגישה מהחניון לבית החולים.
בעקבות פנייתך פנינו לזכיין ודרשנו פתרון מידי וכן הקפדה על ניקיון השטחים הללו כפי שמחייב ההסכם. נדאג לפיקוח מוגבר על נושא זה.
מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך ושוב תודה על הסבת תשומת הלב. |
תגובה: |
דאגה שהזכיין המפעיל את החניון יקפיד על הנקיון השטחים שבאחריותו .
הגברת הפיקוח עליו. |
פתרון: |
|
|
|