פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני בבה"ח קפלן נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏28 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
מרפאת עיניים ומיון כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב וברכות חמות לאתר !!
לא יאומן !!לא נתקלתי בתופעה כזו פשוט אין מענה אנושי כשמתקשרים לבה"ח קפלן. אימי מטופלת במרפאת עיניים ומיועדת לניתוח מחר אין מענה בכל המחלקות ולא בחדר מיון איך ייתכן ?????????????????????
גם במרפאות זה ממש מקומם!!

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת ש שם ותפקיד:
תודה על הפנייה והסבת תשומת הלב.
לצערינו לעיתים בעת קבלת קהל קיים קושי במתן טלפוני מידי ביחידות עמוסות יחד עם זאת מרכזיית בית חולים קפלן נותנת מענה אנושי 24 שעות ביממה.במקרים בהם המרכזיה מתקשה לקשר בין הלקוח ליחידה היא דואגת לסיוע ללקוח . התנצלנו בפני המלינה טלפונית ודאגנו למתן פתרון לכל קושי שתתקל בקשר עם בית החולים.
תגובה:
התנצלות ללקוחה מתן סיוע .
וכן מספרי טלפון נוספים בקשר עם בית החולים :
לזימון תורים להתקשר ל089441111 . המרכזית 089441211
לבירורים לא דחופים במרפאות החוץ מומלץ להתקשר בין השעות 12-14 .
למשרד מרפאות ראשי 089411249 .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה