פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תורים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה שברתי את הקרסול בחו"ל , טופלתי היטב ע"י רופא בארה"ב , עם מגף על מנת לאחות את השבר , חזרתי לפני כחודש לארץ , כאשר יש כאבים בלתי פוסקים , המתנתי קרוב לחודש על מנת לקבל תור לאורתופד בקופת החולים כללית , ולבסוף שהגעתי הרופא החליט שאין לו תשובה ושיש תזוזה של 2 מ"מ ברצועה בקרסול, והחליט שהוא מפנה אותי למומחה מאחר ואינו רוצה לנתח לחינם . פניתי למרפאת כף הרגל בקפלן על מנת להזמין תור למומחה ... מבלי להבין את נסיבות המקרה .. אותה טלפנית נחמדה ללא ספק אומרת לי שהתור יהיה לינואר 2011!??????? ואם אני רוצה אני אכנס לרשימת המתנה .
לא נראה לי הגיוני שיש לי בעיית הליכה ואין פתרון עכשיווי אני לא חושבת שאני צריכה לסבול את הכאבי תופת שאני חווה לאחר שעה של הליכה רק בגלל שבקפלן יש רק רופא מומחה אחד ?!?!?! נראה לי מאוד מוזר שאני צריכה לגרום לעצמי נזק מתמשך רק בגלל שיש רופא מומחה אחד .. מאוד אשמח אם תתייחסו לפנייתי זו .

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת ש שם ותפקיד:
מרפאת כף רגל הינה מרפאה מקצועית ומבוקשת מאוד.
הדרך לקיצור התור הינה כפי שענתה המזכירה על בסיס מקום פנוי (ביטול תור).
הוצע לפונה לשלוח בפקס את הפנייה למספר פקס ,שקיבלה על מנת, שהרופא יוכל להעריך את מידת דחיפותה ולהתייחס לתור בהתאם .
תגובה:
לשלוח את הפנייה של הרופא למספר הפקס שקיבלה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה