פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין מענה טלפוני< נושא התלונה:
‏יום שני ‏21 ‏יוני ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 21/6/10 עבר בני בן ה-4 ניתןח חירום באשכים,הניתוח עבר בשלום תודה לאל עם שחרורנו מבית החולים נאמר לנו שיגיע בדואר תור לבדיקה לאחר ניתוח. המכתב לא הגיע ובדאגתי לבני ניסיתי להשיג את המרפאה האורולוגית/מיון ילדים בטלפון 4 ימים אין מענה,ולדאגתי הרבה נראה כי האיחוי של התפרים אינו תקין.
בריאות הילד סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת ש שם ותפקיד:
תודה על הפנייה צר לנו על התקלה שהייתה במענה הטלפוני במרפאה
מרכזיית בית חולים קפלן נותנת מענה אנושי 24 שעות ביממה.במקרים בהם המרכזיה מתקשה לקשר בין הלקוח ליחידה היא דואגת לסייע ללקוח
בשיחתינו הטלפונית ציינת כי הועברת עלידה לפניות הציבור וקבלת מענה ופיתרון .
אנו מאחלים לבנך רפואה שלמה
תגובה:
בכל בעייה יש להתייעץ עם רופא המשפחה בקהילה במקרים דחופים ניתן להגיע למיון . בעית המענה הטלפוני נפתרה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה