פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול כושל בחולה ושקר בל יתואר וסבל מתמשךclient the options and customer.ddi נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יוני ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה וחודש מסרתי למרפאת כאב הפניה של דר' דוכן אלכס ןבה היתה בקשה לעשות לי היפדורל ע"י שיקוף שלחתי את ההפניה בפאקס למרפאת כאב וגם דיברתי מס' פעמים עם פזית ממרפאת כאב שאחראית על התורים והיא אמרה שקיבלה את ההפניה ותשלך לי תור הביתה ובנוסף שלחתי את ההפניה בדואר רשום ויש ךי הוכחה לכך היון 20.6.2012 אומרת גברת פזית לא קיבלתי בכלל אם חולה כמוני סובל מכאבים ומוכן לנסוע מב"ש עם מלווה עד "קפלן" מה האינטרס שלו לשקר ומה האינטרס שלו לטרטר את עצמו הלך ושוב ולקחת כמויות של כדורים חלקם נרקוטים ומיותר לציין שזה מזיק לגוף ומה עוד שגב' פזית ניתקה לי את הטלפון ומאז היא לא עונה לי האם זו הדרך לטפל בחולה ולהצדיק את מה שקורה אצלכם בבית החולים אשמח מאוד לעשות את הזריקה גם בסורוקה אם בית החולים שלכם נותן לי להרגיש כאבים עזים שמפרים בתפקוד היום יומי והאם אפשר לתת לגיטימציה לבחורה אחת אני מוכן להבדק במכונת אמת ובתנאי שגם היא תבדק ואני בטוח שאצא דובר אמת לא יכול להיות גוף כל כך גדול ולית דין ולית דיין ואין אחראי ב
אני סובל מכאבים ולוקח הרבה משככי כאבים ואולי הזריקה היתה עוזרת הרבה יותר טוב סוג הנזק :
להזריק לי מידי באופן בהול את הזריקה הנדרשת פתרון נדרש :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר ממונה על פניו שם ותפקיד:
מבדקתי נמצא כי הייתה נוצרה אי הבנה בין המזכירה לבינך שנפתרה עוד באותו יום . וד"ר ליס מנהל המרפאהציין כי דאג למתן תור ואף קיבל אותך כבר חטיפול .
מתנצלים על עוגמת הנפש שנגרמה לך עקב כך ומאחלים לך רפואה שלמה ללא כאב .
תגובה:
ניתן -התקבלת לבדיקה אצל ד"ר ליס מנהל המרפאה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה