פרטי התלונה

תלונות בית חולים קפלן

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס משפיל בחדר מיון נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחובות כתובת:
בית חולים קפלן סניף חברה:
תיאור הבעיה:
זה קרה בפעם הראשונה שאמא שלי הגיעה לבית החולים אם הקאות וסחרחורת בגיל 58 הגענו לחדר מיון ישירות כי הובענו באמבולנס לאחר שעברה מספר בדיקות ולהיתקדמותם היתי צריכה כול רגע להעיר לצוות האחיות שיזרזו את הטיפול כי אם היתי יושבת בחדר ומחכה היתי נוטנת לאמא שלי ליהישער במצב ענוש שהיא היתה נימצאת בו לאחר הכל הרופא הגיעה לחדרנו אחרי 3 שעות אך קורה מצב כזה שלא אכפט לאף אחד שום דבר בסהכ׳׳ היונו 8 שעות בחדר מיון לאחר שקיבלנו מכתב שיחרור הרופא לא ראה אותנו וכשאמי ביקשה מקלחת כי היה צורך דחוף לכך מה שנענה לנו שאין מכלחת בחדר מיון ושאני אכלח אותה לבד בנוסף לכך לא נענה לנו התשובות ששאלנו ואחד האחיות אמרה לנו אתם לא חיות אתם יכולים לדבר לאחר שדיברנו וביקשנו מקלחת כי היה צורך מוכרך לזה גועל נפש של טיפול ויחס תיתביישו לכם . 04/08/2012
עוגמת נפש סוג הנזק :

בית חולים קפלן שירות לקוחות

, תגובה:
דנה קידר מנהלת מחלקת פ שם ותפקיד:
לצערנו ללא שם המטופלת ומספר תעודת זהות איננו יכולים לבדוק את הפניה בצורה יסודית. שלחתי לך אי מייל וגם התקשרתי מספר פעמים טלפונית אך לא היה מענה ,לכן ההתיחסות תהיה כללית :
סדרי קבלה לבדיקות במחלקה לרפואה דחופה,נקבעים על-פי קדימות רפואית ועל פי עומס הקיים במשמרת. חומרת המצב הרפואי נקבעת על- פי תלונת המטופל ותוצאות הבדיקות הנלקחות ע"י האחות המקבלת את המטופל.
לצערנו לעיתים בשל עומסים מקרים שחומרת מצבם לא מוגדר כדחוף ע"י האחות נאלצים להמתין כפי שגם קרה קרוב לוודאי במקרה של אימך.
הצוות עושה מאמצים רבים לתת טיפול מקצועי ונאות לכל המטופלים. אנו מאחלים לאימך רפואה שלמה
תגובה:
מאחלים רפואה שלמה לאם. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה