|
|
|
|
|
|
יחס לא מקצועי ומזלזל של הרופא ועובדי המרפאה |
נושא התלונה: |
פוסטילניק שרון |
שם/כינוי: |
יום רביעי 05 יוני 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
ת.ד 1 רחובות 76100 , ליד צומת בילו |
כתובת: |
אורולוג |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
היום בבוקר הגעתי לבית החולים קפלן לביקור מרפאה אורולוגית אצל דר' דן וינברג. בתור חיילת הבאתי הפניה ואסמכתא לאישור תשלום. כבר בקבלה הפקידה (שמה תמר) לא ידעה לטפל במסמכים ועכבה אותי במשך שעתיים עד לבירור דרך הטיפול בניירת. גם לאחר שהטפסים היו מוכנים היא המשיכה לעכב אותי ולהכניס אנשים אחרים לפני בתור.
הרופא, ד"ר דן ויינברג, התעלם מכל המסמכים הרפואיים שהבאתי אליו. לא ראה את תוצאות הבדיקות וכן ענה בציניות וזלזול. הוא הפגין יחס משפיל ולא מקצועי ולא התייחס למצבי הרפואי כלל. כמו כן לא הציע לי כל טיפול. הצעתו היחידה היתה "אם יש לך בעיה להתאפק תבקשי מנהג האוטובוס שיעצור ותרדי לעשות פיפי".
|
עוגמת נפש ויחס משפיל |
סוג הנזק : |
להסביר לרופא איך ראוי להתנהג לחולים. להדריך אותו לפחות לבדוק מסמכים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בית חולים קפלן שירות לקוחות
, תגובה:
|
דנה קידר מנהלת מחלקת פניות הציבור וזכויות המטופל מרכז רפואי קפלן |
שם ותפקיד: |
פנייתך נבדקה עם הרופא שטיפל בך .לדבריו נתן לך הסבר על הבעיה ממנה הנך סובלת והפתרונות הקשורים לשירותך הצבאי
באופן מקצועי ומתוך ניסיון רב בתחום מומחיותו .הוא הבין ממכתבך כי לא הובן ואף נפגעת . הוא בוודאי לא התכוון לפגוע או לזלזל בך כמתואר בפנייתך.
צר לנו על עוגמת הנפש ,שעמה יצאת מהטיפול ,
אנו תקוה כי למרות מקרה זה תמשיכי לקבל את השירות המיטבי, שמציע בית החולים ,הן מבחינה רפואית והן מבחינה שירותית.
|
תגובה: |
הרופא הבין ממכתבך כי לא הובן ואף נפגעת . הוא בוודאי לא התכוון לפגוע או לזלזל בך כמתואר בפנייתך.
צר לנו על עוגמת הנפש ,שעמה יצאת מהטיפול .
אנו מאחלים לך רפואה שלמה. |
פתרון: |
|
|
|