פרטי התלונה

תלונות אקסלנט מחשבים

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי אמינות,הונאה,ורמאות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים, קניתי מסך LCD MAG 17 דרך האיטרנט מהחברה הנ"ל. לפי הניתונים וההסכם המסך באחריות ל-3 שנים !!!!
התקלקל המסך ונשלח לתיקון , כנראה שלא הצליחו לתקן אותו, ובמקומו שלחו לי מסך מאותו דגם, אך לא חדש אלא משומש !!!!!! מס הקריאה שלי באקסלנט הוא 1458
התקשרתי לחברה ודיברתי עם אלכס מהמעבדה, ומחיתי על זה ששלחו לי מסך משומש ולא חדש, והסברתי שהאחריות כלפי המוצר משמעותה לספק מוצר חדש במקום במקרה ולא מצליחים לתקן תקלה בו .
תלונתי לא התקבלה , והוצע לי להתקשר לחברת SERVICE TEC שהיא חברת בת של מאג ומס הטלפון שלה 088515666 . פניתי ודיברתי עם ראובן שהוא מנהל שירותו המעבדה, והוא טען שכתב האחריות מכסה החלפת המוצר במוצר חדש לאחר תקלה יהיה תקף רק אם התקלה קרתה בתקופה של חודש וחצי מהקנייה !!!!! יש לציין שאני לא קיבלתי לידי את כתב האחריות של המוצר ועולם אף אחד לא מסר לי ולא הוסבר לי על הנ"ל ....
מכאן נתנו לי עצה לפנות לחברת "אמטל" שהיא היבואנית של המוצר . ואכן פניתי לחברה במס טלפון 099607000 , ודיברתי עם חני שאני לא זוכר את תפקידה . והיא מצידה הבטיחה שתדבר עם ראובן הנ"ל ותחזיר לי תשובה .
וכמובן ולפי הצפיות שלי היא לא חזרה, ובמקום זאת התקשר אלי ראובן וחזר על ההסברים שנתן לי קודם .
אני לא יודע למי אני אפנה עוד, ואני מחפש גוף מקצועי שיתן עצה איך ונגד מי אני יכול להגיש תביעה משפטת !!!!!
אנא עזרו לי בבקשה

אקסלנט מחשבים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה