פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בהתחייבות נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
זיכוי בגין הזמנת סרטים - V.O.D.
בתאריך 01.12.13, שהוו בבתינו ילדים קטנים (האחיינים)-- אשר ביצעו בטעות הזמנה לסרטים דרך הממיר.
ברגע שגילינו שביצעו את ההזמנה, התקשרנו אליכם ושוחחנו עם מיטל לבטל את השירות. מיטל מסרה כי יזכו אותנו בגין החיוב.
בתאריך 30.12.13 פנינו שוב לאחר שקיבלנו את החיוב ושוחחנו עם גילה אשר מסרה שיכולה לזכות אותנו על חיוב אחד בגלל שהביטול נעשה לאחר כ-30דק' מרגע ההזמנה. ביקשתי ממנה להעביר את הפניה לאחראית מעליה כי זה לא מקובל עלי חיוב של 43 ₪.
בתאריך 31.12.13 בשיחה עם יפה - אחראית, מסרה כי יכולה לזכות אותי על סרט אחד בלבד כי הביטול נעשה לאחר כ-3 שעות.
נמסר ליפה, כי לא מובן לי, כל נציגה מוסרת משהו אחר.
בקיצור, אני חושבת שלאחר שאני לקוחה ותיקה שלכם ולא פניתי מעולם לקבל זיכוי (אלא הנחה על המנוי לבד) ולאחר שלא השתמשתי בשירות (לא שזכור לי - כי אף פעם לא היה לי חיוב), אני ראויה לקבל את הזיכוי הנ"ל.
כספי סוג הנזק :
זיכוי פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה