|
|
|
|
|
|
אין אפשרות להשיג את אנשי המשרד בטלפון |
נושא התלונה: |
יום שני 26 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בכל נסיון פנייה למשרד התקשורת בזמן המוגדר כי ניתן בו שירות לקהל (רק בין 11 ל-13 !!!) מגיעים לתקליט המפנה חזרה לאתר ומודיע כי מענה אנושי יהיה רק בין 11 ל-13.
פשוט מבוך ללא מוצא.
הגשתי טפסים לשחרור מתנה שנשלחה אלי מחו"ל ולא ידעתי שהיא דורשת אישור של משרד התקשורת (מדובר במחשב כף-יד) ואין לי מושג כיצד להמשיך ללא יכולת ליצירת קשר עם המשרד. המשלוח מתעקב ב-UPS עד לקבל אישור המשרד. פשוט מחזיקים אותנו הציבור כבני ערובה.
מעבר לכך, באתר המשרד - אשר אמור לשרת את הציבור - אין שום מידע לציבור כיצד ניתן ליצור קשר עם משרתי הציבור שעובדים בו (אפילו אין EMAIL). פשוט חרפה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
קבלת אישור לשחרור החבילה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התקשורת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|