פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ניתוק מיידי מחברת סלולר - גולן טלקום נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏08 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלחתי בקשה לניתוק מיידי לחברת גולן טלקום ביום ה5/2/15 ביום ראשון ה8/2/15 קיבלתי במייל תגובה כי חשבוני ינתוק רק ב24/2/15 בסוף תקופת החשבון לשון ההודעה! התקשרתי לחברה ושאלתי מדוע איני מנתוק במיידי כמחויב בחוק, נאמר לי בתגובה כי בחברת גולן טלקום אתה משלם בתחילת החודש על החודש הקרוב ולכן אני כבר שילמתי על החודש הזה ולכן חבל "שאבזבז" את הימים בלי לדבר, אמרתי לנציגה שהם מחיובים לנתק אותי במיידי ולגבות תשלום יחסי על החודש, בתגובה אמרה הנתיגה כי אין כזה דבר אצלןם החזרים ואין כזה דבר תשלום יחסי, ולכן אני ינותק רק בסוף החודש, למיטב ידעתי הדבר מנוגד לחוק ומדובר בתשלום על מוצר שאין ברצוני להשתמש בו! וביקשתי להנתק ממנו והחברה מחייבת אותי להישאר איתו עד סוף החודש מצפה לתגובה מהירה ממכם
כספי סוג הנזק :
חיוב יחסי וקנס כסד לחברה על עבירה על החוק פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה