פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מדוע אין שירות אחיד ומשותף למידע על מספרי טלפון. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ריבוי החברות המספקות שירותי טלפון, מכביד על המחפש את חברו.
עליו לנדודו בין שירותי מידע של חברות שונות, והוא עלול אפילו לשכוח אחת מהן.

הרישום בכל אחת מן החברות נעשה בצורה שונה במקצת, ומקשה על המחפש.

שמי למשל רשום בכתובת המשמשמת את נותן השירות, אך אינה מקובלת בשום מוסד אחר.
רשימה ארוכה של נזקים אפשריים סוג הנזק :
ריכוז , על פי חוק, של כל שמות בעלי הטלפונים ומספר פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה