פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר התחשבות באזרח נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
אבו חצירה בני ברק כתובת:
פרדס כץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי בתאריך 3/3 קיבלתי את הפתק הורוד לבוא ולקחת דבר דואר נסעתי לסניף ביום למחרת ואז נאמר לי שזה יהיה רק ביום ראשון אם זה מגיע לסניף יומיים לאחר שאני ניקרא ע"י הדואר עצמו אז למה לא לשלוח את הפתק הוורוד רק לאחר שדבר הדואר כבר בסניף במקום להריץ אדם בעל נכות של 100% לחינם שרות מגעיל ולא מתחשב בבעלי מגבלויות
עוגמת נפש סוג הנזק :
לנפק את האישור רק לאחר שדבר הדואר בסניף ולא לפני כן פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה