פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מענה לתלונה ממשרד התקשורת נושא התלונה:
פרידמן יצחק שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אני נכה 100% של המוסד לביטוח לאומי. לפני מס' חודשים כל מי שזכאי קיבל כרטיס נכה מטעם המוסד לביטוח לאומי. כרטיס זה מזכה ומאפשר לקבל שירותים שונים ממשרדי הממשלה ומגופים אחרים.

פניתי לדואר ישראל בנושא של הצבת שלט בכל סניפי הדואר במדינה למי שזכאי וברשותו כרטיס נכה, פטור מעמידה בתור לקבלת שירותים שונים בדואר ישראל.

פניותיי למשרד התקשורת ובכללם ללשכת שר התקשורת וכמו כן למר יגאל לוי, סמנכ"ל במשרד התקשורת ולמר פיני יצחקי יועץ שר התקשורת שנעשו בתאריכים 1/11/07, 13/11/07 ו- 20/11/07 לא נענו עד עצם היום הזה.

חלפו 5 חודשים מאז ותשובה מספקת וסופית לא קיבלתי.
עלבון סוג הנזק :
תשובה מיידית בנושא. פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה