פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת פריט דואר חשוב נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏מרץ ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
דואר בינלאומי E.M.S סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נשלחה לי מעטפה מסין בדואר E.M.S. מס' המעטפה הוא EA740217835CN
לפי רישומי רשות הדואר המעטפה נמסרה ליעדה ב 2.3.08. משום מה המעטפה לא נמסרה לידי.
לאחר כמעל לשבוע, ב 11.3, פניתי למחלקת שירות לקוחות של E.M.S לברר מה עלה בגורל המעטפה. ביקשתי מהמוקדנים שיבצעו חקירה מהירה לגבי המעטפה, מפני שהיא חשובה לי מאוד.
באותו זמן ביצעתי חקירה משלי לגבי גורלה של המעטפה. במהלכה, התברר לי בין אילו כיסאות היא נפלה.
לאחר מספר ימי המתנה, משלא חזרו אלי עם תשובה, התקשרתי שוב למחלקת שירות הלקוחות וביקשתי לדבר עם האחראית הישירה על התלונות- ביאטריס (026290691). ניסיתי שוב ושוב, ובכל פעם נאמר לי שהיא עסוקה\ לא נמצאת. ביקשתי לדבר עם מנהלים אחרים בשירות ונעניתי באותה תשובה.
בסופו של דבר הצלחתי להשיג את גברת ביאטריס. במהלך השיחה איתה היה נדמה לי שהגברת הנכבדה, מנסה לזרוק את האחריות מעליה. ניסיתי להסביר לאילו ממצאים אני הגעתי, שיעזרו לה בחקירה, אך היא לא הייתה מוכנה להקשיב.
אני חושב שיש לי הזכות לדעת מה גורלה של המעטפה שנשלחה אלי. יש בתוכה מסמך חשוב, שאני צריך אותו באופן דחוף. נסיתי להסביר לאנשי השירות, אך נראה ששום דבר לא דחוף להם, במיוחד לא הלקוחות שלהם.

בבקשה עיזרו לי לשבור את החומה ולמצוא את המעטפה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שירות יעיל שמתחשב בנסיבות פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה