|
|
|
|
|
|
גבית 3 ש"ח בסיום כרטיס טוקמן |
נושא התלונה: |
אזור חיפה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ברכישת ככרטיס טוקמן אנו משלמים עמלה של 7 ש"ח + לכל כרטיס וכשמגיע הכרטיס לפני 3 ש"ח לא ניתן להתקשר זו פשוט בזיזת לקוח באם אני לא ממשיכה באותה חברה אז מכל לקוח 3 ש"ח זה עסק בכלל לא רע, הסיבה של חברת הסלולר שהם לא רוצים לנתק שיחה באמצע למרות שאמרתי שעדיף כך מה משרד התקשורת אומר בענין?
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התקשורת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|