פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית 3 ש"ח בסיום כרטיס טוקמן נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברכישת ככרטיס טוקמן אנו משלמים עמלה של 7 ש"ח + לכל כרטיס וכשמגיע הכרטיס לפני 3 ש"ח לא ניתן להתקשר זו פשוט בזיזת לקוח באם אני לא ממשיכה באותה חברה אז מכל לקוח 3 ש"ח זה עסק בכלל לא רע, הסיבה של חברת הסלולר שהם לא רוצים לנתק שיחה באמצע למרות שאמרתי שעדיף כך מה משרד התקשורת אומר בענין?
כספי סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה