פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת תשובה על מכתב נושא התלונה:
שומן עמוס שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏28 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום 28/2/08 שלחתי פקס למח' פניות לקוחות של בזק בו הלנתי, על כי אין באפשרותי
להשתמש באתר מודיעין 144 של בזק באינטרנט כבר במשך תקופה ארוכה. רק ביום
8/4/08 (!) קיבלתי תשובה בפקס' מגב' דבורה קצב אשר בתשובתה לא התייחסה
עניינית למכתבי,ורק כתבה באופן כללי על האתר.ביום 13/4/08 כתבתי לגב' קצב
בפקס מכתב נוסף, בו ביקשתי הסבר על השימוש באתר. עד היום, 3 חודשים
מיום כתיבת מכתבי הראשון,(28/2/08 ) טרם קיבלתי כל תשובה עניינית מבזק
למכתביי. אודה על טיפולכם המהיר והיעיל בעניני.ׂ
ׂעוגמת נפשׂ סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה