פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירה לא הוגנת נושא התלונה:
‏יום שני ‏27 ‏אוקטובר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רח' בזל 1 פ"ת כתובת:
בזק סטור פ"ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ביום 6.7.08 הגעתי לסניף בזק סטור בפ"ת על מנת לקנות טלפון אלחוטי. הסברתי לפקידה שקיבלה אותי (אינה דובינסקי) שאני צריכה טלפון אלחוטי כי אני עובדת במרתף כאשר שקע הטלפון נמצא קומה מעלי. היא המליצה על אלחוטי של סימנס ורכשתי אותו. לאחר כחודשיים התקנתי את הטלפון -לא הייתי כאן- אך אז התברר כי הטלפון אינו קולט. בקשתי להחליפו באחר אך לא הסכימו אלא להחליפו באותו הסוג. לקחתי אחר אך התקלה חזרה על עצמה. מתברר כי הטלפון האלחוטי הנ"ל אינו קולט במרתף (בדומה לסלולרי). פנתי שוב לבזק סטור אך הם סירבו והפנו אותי לבזק תלונות שם נעניתי בשלילה. פניתי היום שוב לבזק סטור כי המכשיר אינו תקין, לא קולט צלצולים ולא ניתן לצלצל ממנו כלל, אך הם סירבו ולקחו שוב את המכשיר לתיקון (למרות שהוא חדש באריזתו).פניתי למנהלת הגב' יהודית וקנין אך היא שלחה אותי שוב וחזור לפקידה שלא ידעה מה לעשות ולא פתרה את הבעייה. אמרתי לה שגם אם המכשיר יחזור מתיקון לא אצליח לקלוט במרתף ואם יש אפשרות להחליפו במכשיר אחר אך היא הרימה את קולה בסירוב, התנגדה והתייחסה בזילזול. לבסוף לקחה את המכשיר לתיקון ושלחה אותי מבלי לתת לי מסמך כלשהו, חזרתי בחזרה וקיבלתי את המסמך וכשהציע הפקיד לתת לי מכשיר חילופי התנגדה גם לזה למרות שזה הנוהל. אני מבקשת להחזיר את המכשיר בחזרה כי הפקידה לא הסבירה לי שאלחוטי לא קולט במרתף ואני חושבת שזו היתה חובתה להסביר לי כי בידי לא היה את המידע הזה. איש מקצוע היה מציע לי להתקין שלוחה של הקו במרתף וכך היתה נחסכת לי הבעייה. אני מבקשת את התערבותכם בעניין. הטלפון שעל שמו נקנה המכשיר הינו:039247581 תודה.

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה