פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר פיקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
להלן מכתב שנשלח על ידי למשרד התקשורת לאחר שנואשתי מפניות ישירות לסלקום:
הנדון: הפקרות ברמת השרות כתוצאה מחוסר פיקוח.
אני פונה אליכם פעם נוספת, למרות שמתוכן תשובתכם האחרונה אלי (מיום 6.10.08) ניתן היה להבין כי תלונתי לא נקראה כראוי על ידכם ולכן גם הטיפול מול סלקום היה חסר משמעות.
אני מצרף בזאת מספר מסמכים על מנת שאולי משהו יתייחס ברצינות למכתבים אלה, יעיין ויבין שסלקום נוהגת בשרירות לב וחוסר הוגנות כנראה משום שהיא "מוגנת" בפני תלונות שמועברות למשרד התקשורת.
1. החלפתי מכשיר נייד ביום 29.7.08. לאחר מספר ימים!! כאשר ניסיתי להחזירו לחברה (עקב חוסר התאמה, ואבדן מידע רב שהיה במכשיר הקודם), נאמר לי שהדבר בלתי אפשרי. את המכשיר הקודם לקחו ממני כמובן למרות שאני ממשיך לשלם עבורו עוד 11 תשלומים שנותרו לי.
2. לעומת זאת, באותו תאריך החתימו אותי על התקשרות ל-36 חודשים נוספים בגין המכשיר החדש, בלי להודיעני כי ישנה אולי אפשרות אחרת (איני יודע מה המשמעות המשפטית של החתמה כזו לאור התקנות החדשות שפרסמתם).
3. והנה עתה כאשר ביקשתי להתנתק מהם, נדהמתי לקבל לידי מסמך שאומר שאני צריך לשלם 5706 ₪ !!! בעבור הניסיון ההתנתקות. אני מצרף גם את המסמך הזה לעיונכם.
מהאמור לעיל, אבקש עצתכם ואולי מעבר לכך. שמא תואילו הפעם להתערב ולהגן על צרכן חסר אונים מול חברה גדולה ורומסת.
מעבר בין חברות הוא עניין תיאורטי בלבד אם כך מתנהלים העניינים. חברות מרשות לעצמן להתעמר בלקוח כתוצאה מכך שהוא שבוי בידן. האם משרד התקשורת נותן לכך יד? האם ישנו פיקוח על רמת השרות? האם ישנו פיקוח באשר לטיב השרות? האם אני צריך להמשיך לשלם לחברה בגין מכשיר שהוחזר לחברה? האם הגיוני לחייב אותי כצרכן להחליט לגבי התאמת מכשיר כבר בתוך 24 שעות? הרי זכותי כצרכן להשיב מוצר שאינו מתאים גם כעבור מספר ימים. האם יתכן שהחברה אינה מסוגלת להעביר את כל המידע שנמצא במכשיר אחד אל המכשיר החדש ולא מיידעת על כך את הלקוח? האם יתכן שהתקנות שקובעות כי אין לחייב את הלקוח להיקשר ל -36 חודשים עם החברה, למעשה אינן מיושמות או ניתנות להפרה בקלות כזו?
אודה על התערבותכם.

להלן תשובתו של בן-בסט מאיר, מנהל תחום פיקוח על השירות לצרכן במשרד התקשורת:
במענה לפנייתך הנוספת המצורפת לעיל אשיבך כי אנו בוחנים כל פניה כנגד חברת תקשורת המגיע אלינו על פי אמות מידה של עמידה או אי עמידה בהוראות הרשיון שלה. להבנתנו, חברת סלקום לא חרגה בהתנהלותה מולך מהוראות רשיונה. מצ"ב לעיונך קישור לרשיון חברת סלקום.
עגמת נפש, אובדן זמן, אובדן נתונים. סוג הנזק :
מחיקת התניות (של סלקום) שבעיני אינן חוקיות, דרישה להחלפת הטלפון ומחיקת התחייבויות קודמות. פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה