|
|
|
|
|
|
חיוב ללא הצדקה < |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ב1.4.09 עזבנו את דירתינו ועברנו לתקופה קצרה לגור אצל ההורים , לכן יצרנו קשר עם חברת " יס" שרותי טלויזיה בלווין וביקשנו להקפיא את המנוי ( לא הייתה לנו שום התחייבות בחברה ). לאחר שיחה טלפונית עם נציגה מקשרי לקוחות הסדרנו את עניין ההקפאה . ולא קיבלנו שום הודעה על כך שאנחנו אמורים לשלם תשלום כלשהו.
לאחר חודשיים שמנו לב שהחברה ממשיכה לחייב אותנו כרגיל , מיד יצרנו קשר עם החברה ואמרו שאין בעיה תקבלו החזר . לאחר כ10 ימים ראינו כי ההחזר היה נמוך יותר מהחיוב בכ76 ש"ח . מיד יצרנו קשר עם החברה והוסבר לנו שאנו ממשיכים לשלם שכירות עבור הממירים ומבחינתם זה נאמר לנו ביום שביקשנו הקפאה . החברה לא מוכנה להזיר לנו את הכסף . צורת הדיבור של הנציגים בוטה , למרות שאנו לקוחות של כ4 שנים . כרגע הממירים ארוזים באחסון , לא באפשרותינו לחפש אותם בתוך 150 ארגזים שסגורים במכולה והחברה ממשיכה לגבות כסף עבור ממירים אלו.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
משרד התקשורת שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|