פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב ללא הצדקה < נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
ב1.4.09 עזבנו את דירתינו ועברנו לתקופה קצרה לגור אצל ההורים , לכן יצרנו קשר עם חברת " יס" שרותי טלויזיה בלווין וביקשנו להקפיא את המנוי ( לא הייתה לנו שום התחייבות בחברה ). לאחר שיחה טלפונית עם נציגה מקשרי לקוחות הסדרנו את עניין ההקפאה . ולא קיבלנו שום הודעה על כך שאנחנו אמורים לשלם תשלום כלשהו.
לאחר חודשיים שמנו לב שהחברה ממשיכה לחייב אותנו כרגיל , מיד יצרנו קשר עם החברה ואמרו שאין בעיה תקבלו החזר . לאחר כ10 ימים ראינו כי ההחזר היה נמוך יותר מהחיוב בכ76 ש"ח . מיד יצרנו קשר עם החברה והוסבר לנו שאנו ממשיכים לשלם שכירות עבור הממירים ומבחינתם זה נאמר לנו ביום שביקשנו הקפאה . החברה לא מוכנה להזיר לנו את הכסף . צורת הדיבור של הנציגים בוטה , למרות שאנו לקוחות של כ4 שנים . כרגע הממירים ארוזים באחסון , לא באפשרותינו לחפש אותם בתוך 150 ארגזים שסגורים במכולה והחברה ממשיכה לגבות כסף עבור ממירים אלו.
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה