פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רישה לא מוצדקת לתשלום נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
1/07/09

לכבוד רשות השידור אגף הגבייה

באי כוחה

מר אברהם כץ מנהל אגף הגבייה

מאן דבעי .


הנדון :דרישתכם לתשלום אגרת מקלט טלוויזיה.

1. שלום רב.
2. ביום ה1/07/09 קבלתי מכם מכתב על תשלום האגרה בשנית .
3. מצאתי לנכון להעמיד אתכם על טעותכם .
4. מעולם לא נקנה\הוחזק\נלקח בהשאלה ו או היה בבעלותי מכשיר טלוויזיה.
5. למען גילוי נאות רכשתי מחשב עם מסך בתאריך ה 20/509 בחנות .
6. רכישת המסך נעשתה רק לאחר הבהרה חד משמעית כי מסך זה הינו צג מחשב בלבד.
7. למען הסר ספק אנשיכם מוזמנים בכל עת לביקור במעוני על מנת לוודא עובדה זו .
8. בכדי להשקיט את לבכם אני מוכן להציג קבלות מספר דגם של המסך וכל מסמך שאתבקש.
9. אין ברשותי מכשיר טלוויזיה מפאת העובדה שאני אדם שומר מסורת ואין לי כל צורך בכך לבד מן העובדה שאני עובד לילות ולמוצר זה אין ביקוש בביתי .
10. על כן אני מבקש שתחדלו ממשלוח המכתבים ודרישות התשלום עבור דבר שאין לי ולא היה ברשותי.
11. למען גילוי נאות להוריי יש מכשיר טלויזיה בביתם אשר הוא גם ביתי ברח' דרך הבנים 240/20 חצור הגלילית מיקוד 10300 ושם אכן משולמת האגרה כסדרה .
12. יתרה על על כך מתחייב אני להודיע בפקס\מייל\מכתב באם ארכוש מכשיר שכזה .
13. בברכה מקרב לב, רפטר חן דרך הבנים 240\20 חצור הגלילית .
14. לטיפולכם אודה .
עוגמת נפש סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה