פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס מחפיר שלמוקדי השרות , מכשיר חדש לא תקין, עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏יולי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
בית שמש סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר חדש במוקד השרות בית שמש (סמסונג), נתקלתי בבעיה עם המכשיר
כבר בשבוע הראשון לא היה ניתן להטעין.
נגשתי למוקד השרות לאחר בדיקה הוחלפה סוללה נתבקשתי לחזור לאחר כחצי שעה לבדוק אם הכן זו הבעיה חזרתי המכשיר לא הוטען נציגת השירות בקשה שאנסה בבית
להטעין כמובן זה מה שעשית אך לצערי לא הצלחתי לאחר התיעצות עם מוקד 166
נתבקשתי לחזור למוקד השרות, חזרתי ניגשתי למנהלת המוקד זו ניסתה לבדוק התיעצה עם המעבדה אשר אישרו כי המכשיר לא תקין הגב' מסרה את המכשיר לתיקון וקיבלתי מכשיר חלופי, לאחר מס' ימים נגשתי למוקד לקבל את המכשיר המתנתי כצי שעה פקידת הקבלה מסרה לי את המכשיר בטענה שהוחלפה כל המערכת במכשיר, ניסתי להטעין שוב את המכשיר אך ללא הצלחה שוב לא ניתן להטעין נציגי השרות שעימם הייתי בקשר (שלומי בן סרוסי אור גבריאל חופית) הציעו שאגש שוב למוקד למנהל .
ניגשתי למוקד לאחר המתנה ממושכת אחד הנציגים בשם ניר הציג עצמו כמנהל מוקד בית שמש, הגיע תור ניגשתי אליו אך הנ"ל לא הסכים לקבל אותי בטענה שהוא עסוק למרות שתורי הגיע האדון החליט לשרת את אחת הלקוחות שהיתה בהמשך התור
התנהגותו וחוצפתו שמע נציג בשם אורי (166) לאחר שגרם לי מבוכה לעיני לקוחות אשר היו בתור לא היתי מוכנה לקבל ממנו שרות יצאתי מהמוקד.
מהמוקד הבטיחו כי הנושא יטופל וכי האדון בשם ניר אינו המנהל כפי שהציג עצמו ומנהל מוקד בית שמש תיצור עימי קשר.
היום תאריך 23/07 עדין מנהלת המוקד לא יצרה עימי קשר, משום מה הוחלט יצרו עימי קשר רק ביום ראשון זאת אמרת שאני בלי מכשיר גם בסוף השבוע.
ביקשתי מכל נותני השרות שעימם הייתי בקשר לדבר עם מנהל אך ללא הועיל פשוט לא ניתן.
האם חברה אשר מכבדת את עצמה לא ניתן לדבר עם מנהל או איש בעל סמכות
עוגמת הנפש אשר נגרמה לי חמורה ביותר קו טלפון לא פעיל למרות תשלומים אשר כן פעילים התחיבות פעילה, הוצאות דלק, זמן, השפלת בחור שהציג עצמו כמנהל, פקידים אשר הבטיחו לטפל בנושא אך לא הועילו לחזור ועוד.
כולי תקוה שנושא זה יטופל בהקדם האפשרי.
תודה מראש
נעמי ברינדר














כספי סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה