פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית תשלומים לשווא נושא התלונה:
‏יום שני ‏05 ‏אפריל ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום אני לישי רוזנוסר כהן מתלוננת נגד סלקום על שרות פגום ניתקו אותי לפני חודשיים משיחות יוצאות עקב אי תשלום חוב שאני מתקשרת כל הזמן ומתחייסים ממש מגעיל הם שכחו שכל חודש 1000 שקל היתי משלמת וגם שילמתי על דברים שללא הסכמתי אני מצטערת שנכנסתי לחברה כזו רמאית שרק גבו כספים ופתאום שאין איך לשלם חודש הם מנתקים שיחות ואף העלו מחירים למרות שהטלפון מנותק אני אישה בהיריון וכל העוגמת נפש שנגרמת לי והעצבים כל פעם שאני מתקשרת והשרות על הפנים אני לא ישלם על משהו שלא דיברתי הם העלו לי תחוב ל1750 שקלים תוך חודשיים זה ממש מגעיל מצדם שכחו שהיתי לקוחה שתמיד שילמה בזמן ובגלל חודש אחד הם גם ניתקו ללא ידיעה גם מתנהגים מגעיל ,ולחייב לקוח שהטלפון שלו מנותק על חבילות שבכלל לא שיברתי תהיו הגיונים אין ללקוח לשלם 400 שקל לשלם מעלים לו תחוב אני לא מוכנה לזה בשום פנים ואופן תראו התחשבות ללקוח כבר כי ממכם בחיים לא קיבלתי שום דשבר למרות שהיתי לקוחה שמשלמת הרבה כלום לא קיבלתי אם היתי בחברה אחרת היתי מלכה אנירוצה פיצוי על כל הנעשה על עוגמת הנפש ועל הסכום הזה ששלא שום סיבה,תלמדו לקוח לא מרוצה מביא איתו עוד 1000 ועוד מישהי כמוני אז כדאי מאוד שתבואו לקראתי ותתייחסו יפה ללקוחות שלכם,ואין לי שקל המצב שלי ממש על הפנים לא צריכה לספוג את זה,גם ניתקו לי שיוחת וגם מחייבים אותי על מה שאני לא מדברת ומוסיפים לי בכל חשבונית שירותים נלווים על דעת עצמם
עוגמת נפש,כספי סוג הנזק :
פיצוי כספי,זיכוי על עוגמת הנפש ועל הסכומים ללא הצדקה והתתנהגות הולמת ללקוח טוב פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה