פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב כספי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:


הנדון: גביית כסף לחינם

חברת הוט פנתה אלי מספר פעמים בהצעה לשדרג את מהירות הגלישה באינטרנט. מאחד וחצי ל7 אנחנו הסכמנו.
מאחר שמהירות הגלישה עדיין איטית ביקשנו מטכנאי שיבדוק מה מהירות הגלישה.
בבדיקה שעשה טכנאי אתמול הסתבר שמהירות הגלישה לא עלתה. הטכנאי הסביר לי שהיה עלי לפנות גם לספק האינטרנט שאם לא כן השדרוג לא יתקיים בפועל.
נציג חברת הוט השיב לי היום שזאת אחריותי לפנות לספק האינטרנט.
אנחנו בני 60, לא נולדנו עם האינטרנט ומן הסתם מידע זה לא היה ידוע לנו.
אנחנו משלמים 4 שנים שדרוג מאחד וחצי ל7 ובפועל גולשים ב אחד וחצי.
אני פונה למשרד התקשורת לחדד את הנהלים ולהתיר את הפלונטר שחברות התקשורת מכניסות אותנו אליו ומושכות מאיתנו כספים בלי הכרה.



בברכה

יעל ואבי פורטוגז
נס ציונה
כספי סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה