פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס לקוי ומלגלג< נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏15 ‏יולי ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סבתי גברת כבת 88 - בבעלותה בניין מגורים בעיר תל-אביב בשכונת נווה צדק.
בחודשים האחרונים הבניין שופץ באופן נרחב ויסודי. במהלך השיפוצים בוצעה הכנה לתשתית חדשה עבור חברת בזק. מאז חודש מאי (יותר מעשרה שבועות) מנהל אני "מרדף צמוד" אחרי חברת בזק לשם העברת כבל חיצוני שהינו מוצב באופן בלתי בטיחותי ואשר יוצר מפגע חזותי וחיצוני בחזית בניינה של סבתי.
במהלך התקופה הארוכה הגיעו לבניין ארבעה נציגים שונים בארבעה מועדים שונים מטעם חברת "בזק"על מנת להתרשם ממהות הליקויים. הביקור הראשון נמשך כדקה ולמעשה הסתיים ללא כלום, הביקור השני (לאחר ששה שבועות לערך מיום פנייתי הראשונה) הסתיים בהבטחות שווא ובתיאום מועד טכנאי לביצוע העבודה. הביקור השלישי (עליו התחייב הנציג השני - בחור בשם "ליאור") הסתיים כפי שהתחיל בטענה כי הטכנאי שהגיע איננו יכול לתקן את הליקויים מאחר וברשותו מצוי סולם קטן, הביקור הרביעי תואם עימי ועם שלושה דיירים נוספים ליום חמישי האחרון לשעה 12:00 וגם אז אף אחד לא התייצב לשם הסדרת אשר הובטח. לאחר בירור טלפוני מתיש כשהינני מתורתר מאיש למשנהו ולאחר עזיבת כל הנוכחים את בניין המגורים - בסביבות השעה 15:00 (כ-3 שעות לאחר המועד שנקבע) הגיח טכנאי מזדמן והחל בתיקון הליקויים. לאחר כשעת עבודה כשכחו אזל הנ"ל טען כי עליו לסיים (כמובן מבלי לסיים את אשר תוכנן) ווכי שוב יתאמו עם הנוגעים בדבר מועד חדש.
עליי לציין שאין עולה על הדעת כי זמן המתנה לשם תיקון ליקוי ומפגע זניח שכזה ימתין קרוב לשלושה חודשים ללא מעקב צמוד מטעם חברה אשר מכבדת את עצמה ואף יתרה מכך בכל פנייה טלפונית (עשרות במספר) ו/או ביקור פרונטלי במקום הארוע זוכה אני ליחס כה מזלזל, מגחך, מכפיש ומלגלג בו בזמן שמדובר בהליך פשוט ללא מורכבות סבוכה או מסובכת.

* * * להלן מספרי הטלפון אשר עבורם הוזמן שירות לשם הסדרת הליקויים :
- 035179368 ע"ש ארז יחיאל / אנזי עליזה
- 035105255 ע"ש אירית אלון
-0524643395 - בשם הגברת בורשטיין חנה (להלן - בעלת הבניין)
מפגע בטיחותי וליקוי חזותי סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה