פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי נכונותה של בזק להחזיר לי מעל 1000 ש"ח ואכזבתי הרבה ממשרד התקשורת נושא התלונה:
שלג ירון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏03 ‏מרץ ‏2004 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
במסגרת העדפתי את שירותי האינטרנט של בזק בינלאומי עזבתי במרץ 2004 את בזק אך שכחתי להודיע להם על כך. לראשונה גיליתי זאת רק כעבור שנה עת החלטתי לחזור לבזק. בזק סרבו להחזיר לי את מלוא הסכום המגיע לי מעל 1000 ש"ח בטענה שלא נזכרתי תוך 60 יום. פניתי למשרד התקשורת ולאכזבתי הרבה בחר משרד זה להיות בצד של בזק במקום להבין כי תפקידו העיקרי הוא לשרת את האזרח.
ההוכחה לכך שבזק מבינה שלא קבלתי ממנה שום שירות בין מרץ 2004 ו-מרץ 2005 היא שהיא זיכתה אותי על 60 הימים הראשונים של הטעות ומכאן שמשרד התקשורת היה אמור לראות בכך הודאה מצד בזק, לתמוך בדרישתי ולא להרשות לחברה כמו בזק להסתתר מאחורי האותיות הקטנות שבתחתית החשבון שהיא שולחת.
כל התכתובות עם בזק ועם משרד התקשורת נמצאות, ואשמח אם תסייעו לי.
כספי סוג הנזק :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה