פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סניף הדואר ברב-מד קריית מוצקין נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
דולצ'ין 1 כתובת:
רב- מד קריית מוצקין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני כשבוע עברתי מגבעת עדה לקריית מוצקין ובקשתי להצטרף לשרות עקוב אחריי, ניגשתי
לסניף הדואר הנמצא ב"רב-מד" ברח' דולצ'ין , התור בסניף הוא אין-סופי המתנתי למעלה משעה כ40 מספרים מכיוון שעל אף שבסניף שלושה אשנבים רק שניים מאויישים והשאר עובדים בפנים,
כאשר פנינו למנהל הסניף מר שמעון בן שימול הוא אינו שרותי ואף צועק חזרה על הלקוחות
גם כאשר הגעתי סוף סוף לאשנבאית הגב' עליזה פנקס היא בצעה את הפעולה באופן שגוי
והתייחסה לשם המשפחה הקודם שלי כשם המשפחה העיקרי על אף שהוא הופיע באותיות קידוש לבנה -פרבנבלום והיא השתמשה בשם גימפל, כשחזרתי על עקביי ופניתי לאשנבאית הופנתי לדוור הראשי אלכס ש"נפנף" אותי ו"תייק" את הבקשה שלי באחת המגירות,
אין לי ספק שאת הדואר שלי אני לכתובתי החדשה כבר לו אקבל,

לטיפולכם בסניף השערורייתי ובשרותיו

חיה גימפל- פרבנבלום
רח' ורד 4
קריית מוצקין
אי קבלת דואר סוג הנזק :
תיקון השם המשפחה במערכת פתרון נדרש :

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה