פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט בסניף הדואר המרכזי בחולון נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

אני מנהלת את פורום העיר חולון ב ynet.

לאחרונה התקבלו תלונות רבות על השירות בסניף המרכזי של חולון, זה שנמצא ברח' ההסתדרות 36
.
עיקר התלונות הוא על עיכוב בשירות, ברוב הפעמים זה כרוך בהמתנה של מעל לשעה...על יחס משפיל ומבזה מצד העובדים, ועל כך שאין מנהל או כל גורם מוסמך אחר שניתן לדבר איתו. תושבים מתלוננים על סיוט וסבל מתמשך בסניף הזה. על עובדים שמצפצפים על הציבור ועל תחושת תסכול וזעם. תחושה של מונופול על כל הדברים השליליים הטמונים במונח זה.

יצויין כי כבר נעשו על כך כתבות בעיתונות המקומית, נתקבלו הבטחות, ושום דבר לא משתפר, להיפך.

אשמח באם תוכלו לעזור לנו.

בברכה.

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה