פרטי התלונה

תלונות משרד התקשורת

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עמוד טלפון שמהווה סכנה לציבור נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ביום א' 2.1.11 פניתי ל166 ודיברתי עם נציגה של המוקד לגבי כך שיש עמוד שאינו יציב ואני מבקשת שיטפלו בנושא. ביום ב' התקשרתי שוב לאחר שלא נעשה דבר והנציג התפלא שעוד לא טיפלו בנושא. היום 4.1.11 התקשרתי שוב והנציג אמר לי שכלל לא נפתחה פניה. דרשתי לדבר עם המנהל שלו אך הוא סירב ולאחר שהתעקשתי בדק ואמר שיחזרו אליי עד סוף היום. בנוסף, אתמול שלחתי להם פניה במייל שגם עליה אף אחד לא טרח להשיב.

משרד התקשורת שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה